Haemme väkivaltatyöntekijää toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen.

Väkivaltatyö tarjoaa keskusteluapua aikuisille, kun perheessä on tai on ollut lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa. Työskentelyn tavoitteena on väkivallan tunnistaminen, sen loppuminen ja väkivaltakokemuksesta selviytyminen. Työmenetelmiä ovat yksilö-, paritapaamiset, erilaiset ryhmät, tukihenkilötoiminta sekä yhteistyö toisten perhettä auttavien ammatillisten toimijoiden kanssa. Työskentelyn tavoitteena on auttaa asiakkaita löytämään vaihtoehtoisia toimintamalleja ja välineitä turvalliseen väkivallattomaan elämään.

Koulutusvaatimus:

– Sosiaali- tai terveysalan AMK-tutkinto tai muu soveltuva tutkinto

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hyviä kohtaamistaitoja, oma-aloitteellisuutta, innovatiivisuutta ja tarvittaessa joustavuutta työaikojen suhteen. Hakijalta toivotaan kokemusta asiakasohjauksesta, väkivaltatyön ammatillista osaamista sekä palvelujärjestelmän tuntemusta.

Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys ry. on voittoa tavoittelematon lastensuojelun kansalaisjärjestö, joka auttaa ja huolehtii haavoittuvassa asemassa olevien ihmisten hyvinvoinnista ja ehkäisee perhe- ja lähisuhdeväkivaltaa. Yhdistyksen toimintamuotoina ovat väkivaltatyö, ero lapsiperheessä työ, vaativa vauvatyö sekä vapaaehtoistoiminta. Yhdistys on valtakunnallisen Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistys. Teemme innovatiivista vaikuttamistyötä, tunnustettua ja tunnettua sekä valtakunnalliset laatukriteerit täyttävää asiakastyötä. Teemme monipuolisesti työtä turvallisuuden lisäämiseksi yhdessä eri verkostojen ja vapaaehtoisten kanssa. Tehtävässä tukena on Ensi-ja turvakotien liiton sekä sen jäsenyhdistysten väkivaltatyön verkosto ja yhteiset koulutukset.

Tehtävään valittavan on esitettävä hyväksytty lääkärintodistus terveydentilastaan sekä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Noudatamme myös väliaikaisesti voimassa oleva pykälää 48§a koronaturvallisuudesta. Tehtävässä on TES:n mukainen 6 kk koeaikaa.

Yhteystiedot Toiminnanjohtaja Niina Kupiainen, p. 040 579 46 32, niina.kupiainen@ek-perhetyo.fi

Työpaikan osoite Pormestarinkatu 6 B, 53100 LAPPEENRANTA

Työ alkaa 1.2.2023 tai sopimuksen mukaan

Haku päättyy 19.01.2023 klo 15:00

Jätä hakemus Kirjalliset hakemukset ja CV osoitteeseen niina.kupiainen@ek-perhetyo.fi

Niina Kupiainen
Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys ry.

www.ek-perhetyo.fi