Terveiset Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistyksen väkivaltatyöstä. Kehitämme ennaltaehkäisevää väkivaltatyötä nuorille ja mietimme miten voisimme tukea asiassa parhaalla mahdollisella tavalla. Ja olisikin tärkeää ottaa nuorten ajatukset huomioon toimintaa suunniteltaessa. Alla linkki verkkokyselyyn, jossa nuoret pääsevät vaikuttamaan ennaltaehkäisevän väkivaltatyön mahdolliseen uudenlaiseen toimintaan jatkossa. Linkkiä saa jakaa nuorille eri somekanavissa. Viestiä ja linkkiä saa jakaa myös yhteistyöverkostoille.

Olisi hienoa, jos saisimme vastauksia nuorilta toiminnan kehittämiseen; Kiitän tästä jo etukäteen kyselyyn osallistujia ja ammattilaisia, jotka haluavat vaikuttaa nuorille suunnattuihin ennaltaehkäisevän väkivaltatyön projekteihin, mahdollisen väkivallankierteen katkaisuun ja turvallisten toimintamallien syntyyn lähisuhteissa.

Terveisin,

Niina Suvanto, Väkivaltatyö