Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys ry on Etelä-Karjalan alueella toimiva yhdistys, jonka päätoimipaikka on Lappeenranta. Yhdistyksen toimintamuodot ovat vauvatyö, ero lapsiperheessä työ, väkivaltatyö sekä vapaaehtoistoiminta. Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys  ry on Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistys. (www.ek-perhetyo.fi)

Haemme yhdistykseemme järjestöassistenttia, jonka tehtäviin kuuluu viestinnän tehtäviä, koulutus- ja tapahtumajärjestelyjä, vertaisryhmätoimintojen valmisteluja, toimistotehtäviä sekä muita yhdistyksen yleishyödyllisiä tehtäviä. Eduksi katsotaan yhdistystoiminnan tuntemus, maahanmuuttajatausta tai muun kulttuurin tuntemus. Työnkuva ja tarkemmat työtehtävät voidaan suunnitella osaamisesi ja valmiuksiesi mukaan – kerrothan siis jo hakemuksessa, millaisia työtehtäviä toivoisit pääseväsi meillä tekemään ja missä asioissa kehittymään!

Järjestöassistentin työpaikka on osa Sosiaali- ja terveysjärjestöjen avustuskeskuksen Paikka auki -avustusohjelmaa, joten työnhakijana sinun tulee täyttää seuraavat kriteerit: Olet korkeintaan 29-vuotias etkä ole työelämässä tai tutkintoon johtavassa koulutuksessa. Tämä työ sopii sinulle, joka olet kiinnostunut yhdistystoiminnasta, sinulla on innostunut työote ja halu oppia uutta. Lisätietoa avustusohjelmasta https://www.paikka-auki.fi/haluatko-paikka-auki-tyontekijaksi/.

Työ on kokopäivätyö ja alkaa 9.3.2022 tai sopimuksen mukaan ja kestää 12 kk. Työhön valitulla on 4 kk koeaika. Palkkaus Yksityisen sosiaalipalvelualan tes:n mukainen.

Lisätiedot; toiminnanjohtaja Liisa Kiukas, 040 579 4632 liisa.kiukas@ek-perhetyo.fi

Hakemukset; ma 14.2.2022 klo 16.00 mennessä mieluiten sähköpostilla liisa.kiukas@ek-perhetyo.fi tai postitse Etelä-Karjalan perhetyön kehittämisyhdistys ry Kirkkokatu 6 53100 Lappeenranta.

Tämä työpaikkailmoitus löytyy myös TE-toimiston sivulta: