Ensi- ja turvakotien liitto etsii ASIANTUNTIJAA määräaikaiseen työsuhteeseen Turvassa -hankkeeseen. Hankkeessa kehitetään monialaisia ja -tieteisiä yhteensovittavia käytäntöjä vaativiin huolto- ja tapaamisriitoihin lapsen edun ja turvallisuuden varmistamiseksi ja riskien ehkäisemiseksi sekä järjestöjen osaamisen verkottamiseksi rakentuviin OT-keskuksiin. Kehittämistyö tapahtuu yhteistyössä Varsinais- ja Itä-Suomessa olevien jäsenyhdistysten ja valtakunnallisten verkostojen kanssa.

Hankkeessa tuotetaan uutta tietoa ja osaamista vaativiin ero- ja huoltoriitatilanteisiin ja kootaan hajallaan olevaa tietoa eri lähteistä ilmiöstä, sen dynamiikasta ja eri organisaatioiden toimintatavoista sekä yhteistyökäytännöistä kehittämistyön tueksi.

Tehtävässä edellytetään ylempää korkeakoulututkintoa, juridista ja tutkimuksellista osaamista, vankkaa huolto- ja tapaamisriitojen tuntemusta sekä kokemusta yhteiskehittämisestä kumppaneiden kanssa. Järjestötuntemus katsotaan eduksi.

Työ vaatii matkustusvalmiutta. Tarjoamme mielenkiintoisen työn valtakunnallisessa lastensuojelujärjestössä kiinnostavassa ja haasteellisessa hankkeessa.

Hakemukset palkkatoivomuksineen ja CV 7.2.2020 mennessä osoitteeseen rekry@etkl.fi

Lisätietoja: kehittämispäällikkö Jussi Pulli, puh. 040 5041673. Haastattelut 13.2.20 klo 10-16 välillä.