Olet osa viestintätiimiä, jonka tehtäviin kuuluu monipuolisesti viestinnän suunnittelua ja toteuttamista asiantuntevassa ja mukavassa porukassa.  Odotamme sinulta kokemusta sidosryhmäviestinnästä, hyviä sosiaalisen median taitoja, mediasuhteiden hallintaa ja vankkaa osaamista kampanjoiden järjestämisestä. Osallistut myös jäsenlehden toteuttamiseen ja kehittämiseen.

Sinulla on monipuolista sisällöntuotanto-osaamista eri viestinnän kanaviin ja haluat etsiä uusia tapoja viestiä. Tunnistat vaikuttamisviestinnän paikat ja osaat sparrata asiantuntijoita vaikuttavien viestien muotoilemisessa. Olet innostunut kehittämään järjestön viestintää. Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa ja kokemusta viestinnän tehtävistä. Tarvitset tehtävässä myös hyvät vuorovaikutus-, yhteistyö- ja kielitaidot.

Tarjoamme valtakunnalliset vaikuttamismahdollisuudet, kilpailukykyiset edut ja työtilat Helsingin Pasilassa.

Lähetä hakemus palkkatoivomuksineen viimeistään 13.4.2021 osoitteeseen rekry@ensijaturvakotienliitto.fi. Viestin otsikkokenttään viestinnän asiantuntija. Tiedusteluihin vastaa viestintäpäällikkö Mikko Savelainen puh. 040 5877 278, ke 31.3. klo 9-12 sekä to 8.4. klo 9-12. Haastattelut ovat 21.4.

Ensi- ja turvakotien liitto on vaikeissa tilanteissa elävien lasten ja perheiden ääni ja edunvalvoja. Tule mukaan ammattitaitoiseen ja innostavaan joukkoomme!