Ensi- ja turvakotien liitto hakee kahta asiantuntijaa toistaiseksi voimassa oleviin työsuhteisiin Helsinkiin.

Haemme asiantuntijaa väkivaltatyön tiimiin. Asiantuntijan tehtävänä on koordinoida ja kehittää väkivallan kokijoiden kanssa tehtävää työtä. Tehtävän hoitaminen edellyttää vankkaa väkivaltatyön asiantuntemusta.

Haemme asiantuntijaa vauvatyön tiimiin. Asiantuntijan tehtävä on koordinoida ja kehittää vaativaa vauvatyötä ja sen työmenetelmiä. Tehtävä edellyttää vankkaa kokemusta vauvaperheiden kanssa työskentelystä.

Tehtävät pitävät sisällään yhteiskunnallista vaikuttamistyötä, kouluttamista sekä yhteistyötä jäsenyhdistysten ja verkostojen kanssa.

Odotamme hakijoilta soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa sekä lastensuojelu- ja järjestötyön tuntemusta. Kokemus asiakastyöstä ja taito hyödyntää tutkimuksia kehittämisen tukena ovat eduksi. Työn menestyksellinen hoitaminen edellyttää yhteistyö- ja organisointikykyä, sujuvaa kirjallista ja suullista ilmaisutaitoa, sosiaalisen median taitoja ja valmiutta matkustamiseen.

Tarjoamme kiinnostavan ja monipuolisen tehtävän sekä mahdollisuuden toimia rohkeasti ajassa olevan valtakunnallisen lastensuojelujärjestön arvojen mukaisesti.

Hakemukset palkkatoiveineen ja CV:t 28.2. 2017 mennessä osoitteella: rekry@etkl.fi. Otsikkokenttään teksti: asiantuntija väkivaltatyö tai asiantuntija vauvatyö.

Lisätietoja vaativan vauvatyön tehtävästä:
kehittämispäällikkö Hanna Sellergren 040 543 0010, varmimmin 10.2. klo 13-15 sekä 13.2. klo 14-16.

Lisätietoja väkivaltatyön tehtävästä:
kehittämispäällikkö Tiina Muukkonen 044 526 5256, varmimmin 10.2. klo 14-16. ja 14.2. klo 12-14.

Haastatteluille on varattu aika 10.3. klo 9-16 (vaativa vauvatyö) ja 21.3. klo 12-17 (väkivaltatyö).

STM_tukee_Veikkauksen_tuotoilla_Sininen_RGB