Haemme ohjaajaa Etelä-Pohjanmaan Ensi- ja turvakotiyhdistys ry:n Seinäjoella toimivaan 7-perhepaikkaiseen turvakotiin toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Ohjaajan työ on kolmivuorotyötä.

Turvakoti tarjoaa välitöntä kriisiapua, ympärivuorokautista turvattua asumista sekä akuuttiin tilanteeseen liittyvää psykososiaalista tukea, neuvontaa ja ohjausta. Turvakotipalvelut on tarkoitettu perhe,- ja lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeville henkilöille.

Edellytämme ohjaajalta hyviä vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja sekä valmiuksia toimia haastavissa ja muuttuvissa tilanteissa. Turvakodin tuki- ja ohjaustyötä tekevällä ohjaajalla tulee olla sosiaali- tai terveydenhuollon korkeakoulututkinto (817/2015, 559/1994, 598/2015). Arvostamme työkokemusta perheiden kanssa tehtävästä kriistyöstä ja perhe,- ja lähisuhdeväkivaltaa kohdanneiden auttamisesta. Etelä-Pohjanmaan viranomaisverkostojen tuntemus katsotaan eduksi.

Palkkaus ja työaika määräytyvät yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti. Koeaika on 6kk ja tehtävään valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48 §:n edellyttämää rokotussuojaa sekä ensiapukoulutusta ja hygieniapassia.

Hakemukset ja CV osoitetaan Etelä-pohjanmaan Ensi- ja turvakotiyhdistyksen hallitukselle ja toimitetaan sosiaalityöntekijä Taina Virsulalle: taina.virsula@enstu.fi viim. 31.10.2021.