Oletko kiinnostunut tekemään töitä kansalaisjärjestössä kehittääksesi nuorten auttamista? Ja onko sinulla kokemusta nuorten kanssa työskentelystä? Uitko somessa kuin kala vedessä? Onko sinulla selkeä näky kehittämistyön tekemisestä osallisuutta tukien; tässä tapauksessa yhdessä nuorten ja yhdistysten ammattilaisten kanssa sekä väkivaltatyön tiimin tuella?  Oletko valmis vaikuttamaan nuorten kanssa ja puolesta? Onhan sinulla ymmärrys väkivallasta ilmiönä ja korkeakoulututkinto?

Jos vastaat kaikkiin kyllä, olet etsimämme henkilö!

Meillä Ensi- ja turvakotien liitossa on auki määräaikainen projektipäällikön tehtävä 2022-2023, alkaen mielellään heti ja sisällöllisenä tehtävänä on nuorten tietoisuuden vahvistaminen väkivallasta lähisuhteissa, nuorten kutsuminen mukaan vaikuttamaan ja rakentamaan turvallista yhteiskuntaa kertomalla asiasta toisille nuorille.

Hankkeessa on mukana meidän seitsemän jäsenyhdistystä ympäri Suomen, joten työ vaatii matkustamista. Hankkeessa mm. koulutetaan nuoria vapaaehtoisia, jotka jalkautuvat sosiaaliseen mediaan, festareille (jos korona suo), kauppakeskuksiin ja nuorten tapahtumiin konseptoimaan tiedon levittämisen tapoja väkivallasta nuorilta nuorille. Ja näitä onnistuneita tapoja kootaan virtuaalisiksi tuumasta toimeen -opastuksiksi ja jaetaan eri organisaatioille käyttöön.

Jos tehtävä tuntuu omalta, lähetä vapaamuotoinen hakemus, CV ja palkkatoiveesi.
Hakemukset 3.2.2022 mennessä osoitteeseen rekry@etkl.fi ja otsikkokenttään Nuoret väkivaltaa vastaan. Haastattelut järjestetään 8.2.2022 klo 9-16 välillä.

Lisätietoja: kehittämispäällikkö Tiina Muukkonen puh.044 5265256 21.1. klo 13-15 ja 31.1. klo 13-15.

Kuva: Unsplash