Ensi- ja turvakotien liitto on kansalaisjärjestö, joka tekee työtä haavoittavassa tilanteessa elävien vauvaperheiden, erotilanteessa olevien ja lähisuhdeväkivallan vuoksi tukea tarvitsevien auttamiseksi ja oikeuksien parantamiseksi.

Haemme asiantuntevaan joukkoomme projektipäällikköä Vauva- ja väkivaltatyötä tulevaisuuden sote-keskuksiin -hankkeeseen Helsinkiin 2022-2024.

Hankkeen tavoitteena on kyseisten osaamisten ja muiden liiton osaamisalueiden integroituminen osaksi tulevaisuuden sote- ja perhekeskuksia, rakentaa julkisten palvelujen sekä järjestöjen ammatillisen tuen ja vertaisosaamisen yhdistävää asiakaslähtöistä kokonaisuutta sekä mahdollistaa saumattomia palveluketjuja asiakkaille. Hanke on valtakunnallinen. Siinä on pilotit viidellä hyvinvointialueella. Projektipäällikkö vastaa hankkeen kokonaisuudesta ja sen tavoitteiden saavuttamisesta yhteistyössä jäsenyhdistysten ja pilottialueiden työntekijöiden kanssa.

Tehtävässä edellytetään ylempää korkeakoulututkintoa, hyvää kokemusta vaativista moniulotteisista kehittämishankkeista, sote-uudistuksen ja siihen liittyvän muutoksen tuntemusta, vauva- ja/tai väkivaltatyön sekä järjestötoiminnan tuntemusta.

Työ vaatii matkustusvalmiutta. Tarjoamme mielenkiintoisen työn valtakunnallisessa kansalaisjärjestössä kiinnostavassa ja haasteellisessa hankkeessa.

Hakemukset palkkatoivomuksineen ja CV 31.1.2022 mennessä osoitteeseen rekry@etkl.fi .Haastattelut järjestetään 7.2.2022 klo 9-16 välillä.

Lisätietoja: järjestöpäällikkö Aki Siltaniemi, puh.050 3673447, 20.1. klo 12-16 ja 31.1. klo 13-16.

Kuva: Unsplash