Haemme joukkoomme osaavaa ja innostunutta

TALOUSJOHTAJAA

Talousjohtaja vastaa liiton talous- ja henkilöstöhallinnosta ja toimii pääsihteerin sijaisena. Tehtäviin kuuluvat talouden suunnittelu ja seuranta yhteistyössä muiden vastuuhenkilöiden kanssa, tilinpäätöksen laatiminen, taloushallinnon ja varainhankinnan kehittäminen, jäsenyhdistysten tukeminen talousasioissa, ulkoistetut ICT-asiat sekä koulutuskeskus Sopukka kiinteistöasioineen.

Edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä vankkaa talous- ja henkilöstöhallinnon osaamista. Katsomme eduksi järjestökokemuksen, valtionapuihin ja hankintalainsäädäntöön sekä varainhankintaan liittyvän osaamisen. Tehtävä edellyttää hyvää johtamistaitoa ja yhteistyökykyä.

Tarjoamme kiinnostavan ja monipuolisen tehtäväkentän hyvässä, asiantuntevassa ja kehittyvässä työyhteisössä.

Hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 16.11 mennessä Personnelin internet-sivuilta (www.personnel.fi) löytyvän hakulomakkeen kautta. Haastattelut ke 22.11.2017.

Lisätietoja antaa konsulttijohtaja Kari Sorvari / Personnel, puh. 0500 462 550.

Ensi- ja turvakotien liitto on valtakunnallinen lastensuojelun kansalaisjärjestö, vaikuttaja ja asiantuntija, jonka toimisto sijaitsee Helsingissä. Tarjoamme yhdessä 30 jäsenyhdistyksemme kanssa tukea erityisesti haavoittavissa olosuhteissa eläville lapsille ja perheille. Liiton kokonaisbudjetti on noin 7 miljoonaa euroa ja henkilöstöä 43.