”Isäksi tulon fiilikset ovat kuin vuoristorataa, yhdessä on aivan mahtavaa, välillä pelottaa, jännittää ja toisinaan on ihan rauhallinen.” (isä, 29 v)

Hei isä!

Isyys on iso juttu, mutta vähän siitä puhutaan. Me isät olemme kaikki lapsillemme erityisiä, erityisen tärkeitä ja erilaisia. Mitä enemmän olemme mukana lapsemme jutuissa, luemme, leikimme, höpötämme, hoivaamme tai teemme yhdessä läksyjä, sitä paremmat eväät lapsemme saa. Kuitenkin olemme useasti jääneet ilman nykyajan vaatimaa isänmallia. Oletko koskaan miettinyt millaista oma isyytesi on suhteessa muihin? Minkälaista isyyttä on yleensäkin olemassa ja mikä on riittävän hyvää isyyttä? Tai mitä lapsesi ajattelee sinusta isänä?

Hei isän kumppani!

Millainen kumppanisi on isänä? Mikä isyydessä on tärkeää? Oletteko te puhuneet keskenänne siitä miten haluatte toteuttaa vanhemmuuttanne teidän perheessä?

Tallenna

Tästä löydät jäsenyhdistystemme puhelinnumeroita, joihin voit soittaa ja kysyä apua sinua mietityttäviin asioihin.

Tallenna