Sivunvaihto

Ilmoittautuminen voimaantumisviikonloppuun 26.-28.8.2022
Tervetuloa voimaantumisviikonloppuun! Viikonlopun osallistumismaksu on 35€/aikuinen jäsen, 50€/ aikuinen ei-jäsen. Jos perheessä on vauvaikäinen lapsi tai erityislapsi, toinen vanhemmista voi osallistua maksutta, mikäli hoitaa lasta. Maksusta voi hakea alennusta taloudellisista syistä. Ota yhteyttä toiminnanjohtajaan tarja.raisanen@kaapatutlapset.fi. Osallistumisessa etusijalla perheet, jotka eivät ole osallistuneet aikaisemmin tai edellisenä vuonna. Toisella sijalla ovat jos tuettava ja tukija kohtaavat viikonlopussa. Viikonloppuun otetaan 12 perhettä.
Syötä syntymävuosi, esim 1985
Esimerkiksi lapset. Anna henkilöiden määrä, jotka haluat ilmoittaa itsesi lisäksi. Näin saat seuraavalla sivulla oikean määrän tietokenttiä täytettäväksi. Ilmoitathan vain samaan perheeseen kuuluvia henkilöitä, joiden osallistumiseen voit vaikuttaa.

Sivunvaihto

Muun henkilön tiedot (1)

Muun henkilön tiedot (2)

Muun henkilön tiedot (3)

Muun henkilön tiedot (4)

Muun henkilön tiedot (5)

Muun henkilön tiedot (6)

Muun henkilön tiedot (7)

Muun henkilön tiedot (8)

Syötä syntymävuosi, esim 1985

Painamalla ”lähetä ilmoittautuminen” todennat, että olet tietoinen tietosuojalausekkeen sisällöstä ja hyväksyt tapahtuman peruutusehdot:
Peruutukset tapahtumaan osallistumiseksi on lähetettävä viimeistään su 11.8.2022. Voit ilmoittaa peruutuksista sähköpostilla toimisto@kaapatutlapset.fi.
Viikonloppu maksaa osallistumismaksun, edellyttäen, että ilmoittautuneet osallistuvat tarjottuun ohjelmaan.  Mikäli ilmoittautuneet eivät osallistu ohjelmaan tai eivät saavu paikalle ilman perusteltua syytä, veloitamme ilmoittajalta viikonlopun kustannukset (sisältäen osuuden tilavuokrista, ruuista ja muista mahdollisista kustannuksista). Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista vaadimme lääkärintodistuksen tai muun vastaavan selvityksen, jotta emme peri syntyneitä kustannuksista.Â