9.–9.6.2022 17.00-19.00 Teams

Venäjän hyökkäys Ukrainaan on tehnyt näkyväksi sen, että tarvitaan demokratia puolustamista ja sen arvoja vahvistavia tekoja. Jokainen meistä pystyy tekemään siinä osansa. Me tarjoamme siihen paikan.

Tule rohkeasti mukaan Kaapatut Lapsen ry:n järjestämään Demokratian puolustusdialogiin 9.6. klo 17-19 Teamsissa keskustelemaan aiheesta ”Mitä demokratia merkitsee sinulle ja kuinka voimme sitä vahvistaa? Keskusteluun voi osallistua suomeksi ja englanniksi. Siihen ei tarvitse valmistautua. Avoin, keskusteleva mieli on riittävä. Tarvitaan sähköposti ja Teams, jotta pääsee mukaan etäkeskusteluun.
Ilmoittautuminen 6.6. mennessä ja lisätiedot: suunnittelija@kaapatutlapset.fi tai 045-855 3055.

The Russian invasion of Ukraine has highlighted the need to defend democracy and to strengthen its core values. Each and every one of us can play a part in this!

Feel free to join the Democratic Defence Dialogue organised by the NGO Abducted Children Finland on 9 June at 17 – 19 o’clock. With the help of Teams, we will be discussing questions such as: “what does democracy mean to you and how can we as individuals strengthen it?” No preparation is needed – an open mind is enough and you will be able to attend the discussion in either Finnish or English.

Registration (at the latest) 6 June and more information can be asked from: suunnittelija@kaapatutlapset.fi or via telephone 045-855 3055.