8.–10.10.2021 Etelä-Suomi

Etelä-Suomi, 8.-10.10.2021
Tervetuloa Kokijasta toimijaksi viikonloppuun! Ilmoittaudu tästä linkistä!

Viikonloppu on suunnattu Kaapatut Lapset ry:n vertaisille, vapaaehtoisille tai vapaaehtoistyöstä kiinnostuneille. Vertaisilla on  mahdollisuus saapua paikalle jo perjantaina 8.10. Silloin on aikaa vapaaseen ajatusten vaihtoon ja mahdollisuus saunomiseen. Vertaisten koulutus alkaa lauantaiaamuna! Johanna Linner Matikka, kouluttaa silloin aiheesta Traumatietoinen työote vertaistuessa.

Johannasta Linner Matikka on yhteiskuntatieteiden maisteri ja Valviran hyväksymä sosiaalityöntekijä, diakonian vihkimyksen saanut sosionomi (AMK), joogaopettaja (RYT200), sertifioitu TRE®- ohjaaja, positiivisen psykologian harjoittaja (Positive Psychology Practitioner) sekä Enneagrammiohjaaja®.

Lauantaita jatketaan työnohjauksellisissa merkeissä. Lauantaina klo 15.00 on tarjoilla iltapäiväkahvit. Tällöin mukaan ovat tervetulleita kaikki vapaaehtoiset tai vapaaehtoisuudesta kiinnostuneet. Pohdimme yhdessä vapaaehtoistyötä ja sen muotoja yhdistyksessämme. Yhteisessä koulutusosuudessa kuulemme myös  Ensi- ja Turvakotien liiton Apua eroon-chatistä, johon on syksyllä 2021 koulutettu vapaaehtoisia päivystäjiä. Päivän aikana kuulemme myös terveiset Berliinistä, kun suunnittelijamme Hilla avaa oman kansainvälisen sovittelijakoulutuksensa kulkua.  Illan olemme varanneet rentoon yhdessäoloon.

Sunnuntaiaamuna käytämme vielä hiukan aikaa vapaaehtoisten koulutukseen. Koulutusosuuden jälkeen tarjoilla on lounas, mutta jäsenemme ei vielä silloin kannata poistua paikalta. Kaapatut Lapset ry:n syyskokous järjestetään klo 13:15 alkaen, jonka jälkeen tarjoamme kokoukseen osallistuneille kahvit. Kokoukseen lähtee myös erillinen kutsu kaikille jäsenillemme.

Viikonlopussa järjestetään lastenhoito ohjatun toiminnan aikana. Korvaamme myös matkakulut koulutuksiin osallistuville. Järjestämme myös mahdollisuuden osallistua etänä koulutusosuuksiin, niissä tapauksissa, joissa se järkevää ja asia sopii kouluttajalle. Tiedustele etäosallistumisen mahdollisuudesta toimisto@kaapatutlapset.fi

Täytä ilmoittautumislomake tästä linkistä!

Peruutukset viimeistään maanantaina 27.9.2021 toimisto@kaapatutlapset.fi, 050 339 2421