16.–16.9.2020 17.30 - 19.30 Helsinki

Kuvassa on tekstiä: "Monikulttuuristen yhden vanhemman perheiden vertaistuki-olohuone kokoontuu syksyllä Helsingissä: Ke 16.9. klo 17.30 - 19.30 Ke 14.10. klo 17.30 - 19.30 Ke 11.11. klo 17.30 - 19.30 Ke 9.12. klo 17.30 - 19.30 Monikulttuurisessa olkkarissa vanhemmat saavat rauhallisen jutteluhetken, kun lapset leikkivät hoitajien kanssa. Tarjolla on välipalaa. Lisätietoja: Hillamaria puh. 0458553055. Olkkarin järjestävät yhteistyössä Kaapatut Lapset ry & Päksy ryMuutos: Syyskuussa poikkeuksellisesti 16.9.! Lokakuusta eteenpäin olkkari jatkaa kokoontumista joka kuun 2. keskiviikkona.

Joka kuun 2. keskiviikkona kokoontuvassa olkkarissa monikulttuuristen yhden vanhemman perheiden vanhemmat pääsevät juttelemaan toistensa kanssa samalla, kun lapset leikkivät hoitajien kanssa. Tarjolla välipalaa.

Seuraamme ja noudatamme viranomaisten ohjeita ja rajoituksia koskien koronavirustilannetta. Jos osallistuminen mietityttää tai haluat kysyä jotain, ole yhteydessä!

Kysy tarkkaa osoitetta ja lisätietoja: 0458553055 (myös Whatsapp) tai suunnittelija@kaapatutlapset.fi