29.–30.1.2022 Helsingin seutu

Siirräämme tapahtuman odottamaan parempia aikoja.

Vuonna 2022 täyttää yhdistyksemme 25 vuotta. Vuoden teemana on vertaisuus ja vapaaehtoistoiminta.

Jos koronatilanne suinkin sallii, niin tervetuloa vertaisuuden perusasioiden äärelle pääkaupunkiseudulle 29.-30.1. lauantain lounaasta sunnuntain iltapäiväkahveille. Viikonloppu on tarkoitettu kaikille vertaisena toimimisesta kiinnostuneille, niin uusille kuin konkareille.  Viikonlopun majoitus ja täysihoito ovat osallistujille maksuttomia ja korvaamme kotimaan matkakulut. Aikuisten ohjelman aikana on lapsille omaa toimintaa.  Hillamarialta saat myös lisätietoja. (suunnittelija(at)kaapatutlapset.fi)
Testaamme osallistujat kotitesteillä koronan varalta ennen tilaisuutta.

Mikäli kokoontumisia ei sallita, niin järjestämme koulutuksen etänä kahtena lauantaina, 29.1. ja 5.2. klo 10-14 niin, että välissä on tunnin ruokailu. Yhdistys tilaa osallistujlle ja perheille ruoan. Korvaamme myös kohtuullisen hintaisen lastenhoidon, mutta osallistujien on itse hankittava hoitaja.

Ilmoittautumalla hyväksyt, että sinut voidaan testata koronan varalta.

Ilmoittautuminen Vertaisten koulutukseen
Tervetuloa Vertaisten koulutukseen
Koulutus järjestetään lähikoulutuksena Helsingin seudulla 29.1.-30.1., jos koronatilanne sen sallii. Mikäli kokoontumisia ei sallita, niin järjestämme koulutuksen etänä kahtena lauantaina, 29.1. ja 5.2. klo 10-14.

Syötä syntymävuosi, esim 1985
Esimerkiksi lapset. Anna henkilöiden määrä, jotka haluat ilmoittaa itsesi lisäksi. Näin saat seuraavalla sivulla oikean määrän tietokenttiä täytettäväksi. ( Jos mukaan on tulossa esimerkiksi kolme lasta, valitse 3) Ilmoitathan vain samaan perheeseen kuuluvia henkilöitä, joiden osallistumiseen voit vaikuttaa.

Muun henkilön tiedot (1)

Muun henkilön tiedot (2)

Muun henkilön tiedot (3)

Muun henkilön tiedot (4)

Muun henkilön tiedot (5)

Muun henkilön tiedot (6)

Muun henkilön tiedot (7)

Muun henkilön tiedot (8)

Syötä syntymävuosi, esim 1985

Painamalla ”lähetä ilmoittautuminen” todennat, että olet tietoinen tietosuojalausekkeen sisällöstä ja hyväksyt tapahtuman peruutusehdot:
Peruutukset tapahtumaan osallistumiseksi on lähetettävä viimeistään maanantaina 27.9.2021. Voit ilmoittaa peruutuksista sähköpostilla toimisto@kaapatutlapset.fi.
Viikonloppu on perheille maksuton, edellyttäen, että he osallistuvat tarjottuun ohjelmaan.  Mikäli ilmoittautuneet eivät osallistu ohjelmaan tai eivät saavu paikalle ilman perusteltua syytä, veloitamme ilmoittajalta viikonlopun kustannukset (sisältäen osuuden tilavuokrista, ruuista ja muista mahdollisista kustannuksista). Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista vaadimme lääkärintodistuksen tai muun vastaavan selvityksen, jotta emme peri syntyneitä kustannuksista.