19.–19.11.2022 12.00-16.00 Helsinki

Tervetuloa voimalauantaihin keräämään voimia marraskuun harmauden keskellä!
Tilaisuus alkaa lounaalla klo 12.00.  Alustus alkaa klo 13.00. Tilaisuus päättyy klo 16.

Welcome to the Voimalauantai event; a place where you’ll be able to gather strength amidst the greyness of November! A Lunch at 12 o´clock, followed by the presentation at 13.00. The event finishes at 16.00.

Cecilia Naadensua Quarshie alustaa englanniksi aiheesta Ristiriita lasten kasvatuksessa tietyllä kulttuurisella tavalla eri kulttuurisista taustoista tulevien parien kesken.
Alustuksen jälkeen keskustellaan yhdessä esityksen herättäneistä ajatuksista.
Alustus on englanniksi, mutta keskustelussa käytetään suomea ja englantia.
Tilaisuuteen voi osallistua paikan päällä tai etänä (Teams).
Lapsille järjestetään omaa ohjelmaa aikuisten oman ohjelman ajaksi.

Cecilia Naadensua Quarshie will be discussing the following topic in English Conflict about raising a child from a particular cultural way with interacial couples.
The presentation will be held in English, but both Finnish and English will be used in the discussions.
You’ll be able to attend either in person or remotely via Microsoft Teams.
Any accompanied children will be looked after during the event.

Osallistuminen paikan päällä maksaa 5€ /aikuinen jäsen ja 10€/aikuinen ei-jäsen, sisältäen lounaan ja kahvin.
In person participation costs 5€ and 10€ for non-members; lunch and coffee are included in the price.

Ilmoittautuminen / Registration tästä 13.11. mennessä.
Lisätiedot/Information suunnittelija@kaapatutlapset.fi tai 045-8553055.
———————————————————–
Cecilia Naadensua Quarshie on  muodollisen pätevyyden omaava varhaiskasvatuksen opettaja, joka on suorittanut tutkintonsa Suomessa. Hänellä on yli 12 vuoden työkokemus erilaisista yksityisistä päiväkodeista Suomessa varhaiskasvatuksen opettajana, johtavana opettajana, päiväkodin johtajana ja esimiehenä. Hänen yrityksensä Ceci-Educare on monitoimiyritys, joka tarjoaa erilaisia ​​palveluita, jotka sisältävät muun muassa päiväkerhon lapsille. Muita palveluita ovat neuvonta-, konsultointi- ja koulutuspalvelut