Voit tukea toimintaamme sekä yhdisyksen parissa olevia perheitä antamalla aikaasi vapaaehtoisena, liittymällä jäseneksi tai lahjoittamalla kaapattujen lasten tukirahastoon, joka tukee kaapattujen lasten palauttamista.

Mistä kaapattujen lasten tukirahastossa on kyse?

Tukirahasto tarjoaa taloudellista tukea lapsikaappauksen tai haastavan kansainvälisen huoltokiistan kohteena oleville lapsille, joiden asuinpaikka sijaitsee Suomessa. Tukirahaston tavoitteena on edesauttaa ulkomailla käytyjen huoltokiistojen viiveetöntä ratkaisemista ja lasten ripeää palauttamista.

Suomesta kaapataan vuosittain noin 20 lasta.  Osa lapsista saadaan takaisin, osa jää kaappausmaahan. Surunsa lisäksi Suomeen jäänyt vanhempi joutuu usein taloudelliseen ahdinkoon maksaessaan
kaappauksesta tai huoltokiistasta aiheutuneita kuluja – siksi kaipaamme apuasi!

Auttamiseen on kaksi mahdollisuutta:

1. Voit tukea lapsikaappauksen tai haastavan kansainvälisen huoltokiistan kokeneita perheitä taloudellisesti, lahjoittamalla rahaa kaapattujen lasten tukirahastolle. Lahjoitusten avulla voimme auttaa perheitä esimerkiksi oikeuskulujen ja matkojen kustannuksessa.

2. Voit tulla mukaan kaapattujen lasten tukirahaston työyhmään ja olla mukana kehittämässä varainhankintaamme sekä vaikuttaa tukirahaston toimintaan. Tukirahaston vapaaehtoisena voit osallistua myös lipaskeräyksiin. Kaipaamme joukkoomme myös erityisosaajia, jotka haluavat auttaa tekemisen kautta. Tule mukaan – ota yhteyttä toimisto@kaapatutlapset.fi tai soita 0458553055

Voit myös yhdistää kaksi auttamisen muotoa!

Anna tukesi ja auta kaapatun lapsen palauttamisessa.

Suorita kertalahjoitus tai ryhdy kuukausilahjoittajaksi*

Me kiitämme avustasi.

* Voit ryhtyä kuukausilahjoittajaksi merkitsemällä verkkopankin maksussa summan lähteväksi tililtäsi joka kuukausi. Voit perua maksun koska vain verkkopankista.

Tukirahaston tilinumero: Nordea Malmi FI41 1369 3000 1092 12
Viitenumero: 123
Rahankeräysluvan numero: POL-2015-8736
Toimeenpanoaika ja -alue: Lupa on voimassa 1.12.2015-30.11.2017 koko Suomen alueella Ahvenanmaata lukuun ottamatta.