Sinä voit auttaa lahjoittamalla!

Voit tukea toimintaamme lahjoittamalla tai olemalla kannatusjäsen! Kannatusjäsenyys maksaa 100€ vuosi (yhteys Jaana Sallinen puh 040 513 9699).
Kauttamme kulkee suuri määrä lahjoituksia lapsiperheille vuosittain. Olemme saaneet pienille taiteilijoille tarvikkeita, lahjakortteja vähävaraisille perheille virkistäytymiseen esim. elokuvat, leluja jne. Lahjoitukset menevät suoraan perheisiin. Mikäli pohdit lahjoitusta niin ole yhteydessä toiminnanjohtaja-Siniin (puh 040 77 010 87) ja keskustellaan yhdessä lisää.

Lahjoitusten takana on huikeita onnenhetkiä niin lahjoittajille kuin saajille. Tässä muutama esimerkki onnistuneista lahjoituksista:

Saimme lahjoituksena perhetyöhön elokuvalippuja. Perhetyön perheen lapsella oli synytymäpäiväjuhlat, pystyimme sosiaalisena kuntoutuksena viemään 10-vuotiaan lapsen ensimmäistä kertaa elämässään ravintolaan syömään ja päälle vielä koko perhen mukaan elokuviin. Lapsi muistaa varmasti koko ikänsä tämän syntymäpäivän!

Perheessä tuli ero syksyllä. Perheen eroprosessi oli kesken ja toinen vanhemmista maksoi kahdesta kodista vuokraa ja lainan lyhennyksiä. rahat olivat lopussa ja lapset tulossa jouluksi vanhemman luo. Saimme Auta lasta, auta perhettä-keräyksestä lahjoituksena ruoka-, hygienia- ja siivoustarvikkeita, leluja ja vaatetta. Näillä lahjoituksilla perhe sai joulun uuteenkin kotiin.