Kivisydan_teksti3Haluatko tuoda iloa vauvoille, lapsille ja vanhemmille? Haluatko olla mukana toimimassa turvallisen lapsuuden ja elämän puolesta?

Vanhempi on väsynyt, sinä leikit lapsen kanssa, että hän voi hengähtää. Yhdistys tarvitsee apua varainhankintaan, sinä tulet mukaan suunnittelemaan ja toteuttamaan kampanjaa. Tulevaa äitiä pelottaa synnytys, sinä kuuntelet ja kuljet vierellä. Vanhemman pitää päästä asioille, sinä otat vauvan syliin ja hän nukahtaa siihen tyytyväisenä. Lapsi kaipaa miestä kaverikseen ja sinä tulet jakamaan arkeasi hänen kanssaan. Jos olet eron läpikäynyt vanhempi, voit tarjota vertaistukea Eroneuvoissa ja Neuvokahviloissa.

Tällaisia asioita meidän vapaaehtoiset tekevät. Kuulostaako hyvältä? Ilmoittaudu mukaan meidän huikeaan vapaaehtoisjoukkoon!

Vapaaehtoiset ovat meille tärkeitä yhdistyksen arjessa. Voit osallistua omien aikataulujesi mukaan, silloin kun itsellesi parhaiten sopii. Vapaaehtoisena saat iloa, merkityksellisen vapaaehtoistehtävän, vaikutusmahdollisuuksia ja mukavan porukan johon kuulua ja jossa toimia.

Meillä vapaaehtoisena ei tarvitse valmiiksi osata kaikkea. Halu auttaa, positiivinen asenne ja iloinen mieli vievät pitkälle. Vapaaehtoisena toimimiseen saat meiltä koulutusta ja tukea. Toki jos sinulla on osaamista, jota haluaisit hyödyntää vapaaehtoistyössä (kirjoittaminen, valokuvaus, remonttitaidot, ryhmien ohjaaminen), otamme ehdotuksia mielellämme vastaan.

Pohdimme jatkuvasti uusia mahdollisuuksia siihen miten voisimme tukea vapaaehtoistyöllä ja kansalaistoiminnalla Kanta-Hämäläisten lapsiperheiden arkea. Mikäli sinulla on ajatuksia aiheeseen liittyen niin ota yhteyttä.

Tarjoamme vapaaehtoisillemme koulutuksen tehtävään. Peruskoulutusta järjestämme yhdessä seudun muiden yhdistysten ja järjestöjen kanssa. Peruskoulutuksen pohjalta vapaaehtoisemme voivat kiinnostuksensa ja elämäntilanteensa mukaan siirtyä muihin järjestöihin vapaaehtoiseksi.

Tarjoamme vapaaehtoisillemme myös yleistä ja tehtävään liittyvää syventävää koulusta. Lisäksi tapaamme vapaaehtoisiamme säännöllisesti ja kuhunkin vapaaehtoistehtävään on nimetty koordinoivat työntekijät yhdistyksestämme.

Lisäksi vapaaehtoisemme osallistuvat yhteiseen virkistystoimintaamme.

Tee vapaaehtoistyötä, jolla on suuri merkitys!
Yhteydenotot Sini Stolt puh 040 77 010 87 ja sini.stolt ät khperhetyo.fi