Vaikuttamistyöllä pyrimme parantamaan haavoittavissa oloissa elävien lasten asemaa. Pyrimme vaikuttamaan poliitikoihin, jotta he huomioisivat päätösten vaikutuksia lapsiperheiden arkeen ja nostamme uusia näkökulmia keskusteluun  yhdessä asiakasperheidemme kanssa.

Vapaaehtoistyömme on kansalaisten aktiivista toimintaa toisten auttamiseksi. Meillä on vapaaehtoisia, jotka auttavat vertaistuellisesti toisia haastavissa elämäntilantilanteissa kuten ero tai huostaanotto. Meillä on perheosaston ja turvakodin vapaaehtoisia lastenhoitajia, jotka auttavat lastenhoidossa. Lisäksi meillä on synnyttäjien tukihenkilöitä. Yksi tärkeä vapaaehtoisjoukkomme on yhdistyksemme hallitus.

Näiden ylläolevien asioiden lisäksi vastaanotamme lahjoituksia, jotka toimitamme apua tarvitseville lapsiperheille.

Jäsenyys yhdistyksessämme on jo vahva kannanotto lapsiperheiden puolesta! Haluamme muuttaa lapsiperheiden  huomista paremmaksi. Jäsenenä mahdollistat apumme lapsiperheille eron keskellä, tuet perheväkivaltaa ehkäisevää työtämme ja tärkeää työtämme vauvaperheiden auttajana.