Sinä voit auttaa lahjoittamalla!

Yhdistyksen sääntöjen 4 § mukaan yhdistys voi toimintansa tukemiseksi vastaanottaa avustuksia, lahjoituksia ja testamentteja, järjestää keräyksiä ja arpajaisia, harjoittaa kahvilatoimintaa, kerätä kannatusmaksuja sekä solmia ostopalvelusopimuksia kuntien ja muiden yhteisöjen kanssa.

LAHJOITUKSET

Kokkolan ensi- ja turvakoti ry:n tehtävänä on turvata lapsen oikeus suotuisiin kasvuolosuhteisiin, vaikuttaa riskiolosuhteissa elävien raskaana olevien naisten sekä synnyttäneiden äitien ja heidän lastensa elinolosuhteiden ja aseman parantamiseen, tukea vanhemmuutta ja perheenjäsenten keskinäistä vuorovaikutusta, ennaltaehkäistä perheväkivaltaa sekä auttaa väkivallasta kärsiviä ja kriisitilanteissa olevia perheitä ja perheenjäseniä.
Sinäkin voit auttaa lahjoittamalla!
Voit tukea toimintaamme

*vaate- tai tavaralahjoituksella

Halutessasi tukea toimintaamme vaate- tai tavaralahjoituksella, huomioithan, että voimme vastaanottaa vain uusia, uudenveroisia, ehjiä ja hyväkuntoisia leluja, pelejä, vaatteita, tavaroita ja tarvikkeita joko toimintamme tueksi tai eteenpäin asiakkaillemme jaettavaksi.

*Mikäli haluat lahjoittaa vaatteita tai tavaroita, ota yhteys info@kokkolanensijaturvakoti.fi. Selvitettyämme sen hetkisen tarpeen yksiköistämme, olemme Sinuun yhteydessä mahdollisimman pian.