Suuri osa Kuopion ensikotiyhdistyksen toiminnasta on kaikille avointa, matalan kynnyksen toimintaa. Kuopion ensikotiyhdistys tukee erilaisissa elämäntilanteissa olevia pienten lasten vanhempia ja vauvaa vasta odottavia perheitä. Meillä tapaat alueen muita lapsiperheitä ja vanhempia. Tule mukaan!

Ota yhteyttä, olemme sinua varten

Kohtaamisia vauvaa odottaville ja tekemistä lapsiperheille

Perhekahvila on avoinna perjantaisin klo 9-11:30. Perhekahvilassa on mukana yhdistyksemme työntekijä yhdessä vapaaehtoisen kanssa. Kahvilassa tapaa muita vauvaa odottavia ja pikkulasten vanhempia.

Pieni hengähdystauko. Kahvikupponen ja keskustelua. Vauvojen ihailua ja taaperoiden leikkiä. Vauva-arjesta ja vanhemmuudesta jutustelua. Perhekahvilassa käyminen voi tuoda sinulle mukavaa vaihtelua vauva-arjen viikkoon.

Perhekahvilaan voi tulla ja lähteä oman aikataulun mukaan, eikä ennakkoilmoittautumista tarvita.

Lue kävijöiden kokemuksia perhekahvilasta.

Äiti, sinä olet ihana!

Lisätietoja ja yhteydenotot:
avopalveluohjaaja
Mari p. 044 3697 214

Haapaniementie 10, 70100  Kuopio.

Mieskaveri on lapsen tukihenkilö

Mieskaveritoiminnassa aikuiset miehet ovat kavereina lapsille, joiden elämässä ei ole isää tai muuta läheistä miestä. Kaveruus mahdollistaa lapselle yhden tärkeän aikuisen, jonka kanssa voi jakaa asioita arjessa ja elämässä. Mieskaverin ja lapsen yhteiset hetket muodostuvat molempien toiveiden mukaisiksi, aivan kuten oikeissa kaverisuhteissa kuuluukin.

Tutustu mieskaveritoimintaan tarkemmin osoitteessa: www.mieskaverit.fi

Haluatko lapsellesi mieskaverin? Mieskaveritoiminnan kautta voit saada lapsesi elämään yhden tärkeän aikuisen lisää.

Haluatko vapaaehtoiseksi Mieskaveritoimintaan?  Pääset mukaan toimintaan haastattelun ja kurssin kautta.

Lisätiedot ja yhteydenotot:
Mieskaveritoiminnan koordinaattori