Haemme OHJAAJAA määräaikaiseen työsuhteeseen ensikoti Pihlaan. Ensikoti Pihla on ympärivuorokautisesti toimiva lastensuojeluyksikkö, jossa tarjotaan pitkäkestoista, vauvalähtöistä päihdekuntoutusta ja tukea vanhemman ja vauvan suotuisan vuorovaikutussuhteen sekä kiintymyksen muodostumiseen. Ensikoti Pihla on osa valtakunnallista Pidä kiinni-hoitojärjestelmää.

Ohjaajan tehtävässä työskentelet ensikodin moniammatillisen työryhmän jäsenenä. Ensikodissa toimitaan yhteisökuntoutuksen menetelmää hyödyntäen. Työ on vaihtelevaa, monipuolista ja vaatii sinulta hyviä vuorovaikutus- ja työyhteisötaitoja sekä kykyä yksin työskentelyyn. Pääset hyödyntämään omia vahvuuksiasi osana työryhmää ja yhteisöä. Työ on kolmivuorotyötä.

Edellytämme sinulta sosiaali- tai terveydenhuollon alan AMK-tutkintoa tai muuta soveltuvaa koulutusta. Arvostamme kokemusta lastensuojelusta, päihdetyöstä, mielenterveystyöstä ja lapsiperheiden kanssa työskentelystä. Tehtävään valitun on esitettävä rikostaustaote lasten kanssa toimimiseen.

Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Työ alkaa 1.12.2022 tai sopimuksen mukaan, kesto noin 2kk. Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Lisätietoja antaa ma-pe ensikodin johtaja Kaisa Keinänen, puh. 044 3697 206.

Hakemukset ansioluetteloineen 9.11.2022 mennessä sähköpostilla osoitteeseen kaisa.keinanen@kuopionensikoti.fi

Kuopion ensikotiyhdistys ry on yleishyödyllinen järjestö, joka tukee vauva- ja lapsiperheitä hyvän arjen turvaamisessa. Teemme monipuolista työtä Kuopion ja Pohjois-Savon alueella, tiiviissä yhteistyössä kuntien ja tulevien hyvinvointialueiden kanssa. Yhdistys on Ensi- ja turvakotien liiton jäsenjärjestö.