Ensikoti Pihla on erikoistunut vauvalähtöiseen päihdekuntoutukseen, joka sisältää sekä vanhemmuuden ja varhaisen vuorovaikutuksen tukemisen että päihderiippuvuuden hoidon. Pihlassa toteutetaan yhteisökuntoutusta. Työryhmä on moniammatillinen. Pihla kuuluu valtakunnalliseen Pidä kiinni® – hoitojärjestelmään, jota koordinoi Ensi- ja turvakotien liitto.

Ensikoti Pihlassa olisi tarjota kolmivuorotyötä Pihlan ohjaajien sijaisena ajalle 1.9.2021-31.1.2022 ja 1.10.2021-31.1.2022. Etsimme kahta terveydenhuollon tai sosiaalihuollon ammattilaista, jotka toimivat ensikodissa ohjaajan nimikkeellä. Valittavilta edellytämme terveydenhuollon tai sosiaalihuollon AMK-tasoista tai vastaavaa koulutusta. Lastensuojelutyön ja päihdetyön osaaminen on suositeltavaa, samoin mielenterveystyön / psykiatrisen hoito- tai kuntoutustyön osaamisen katsomme eduksi. Työtehtäviin kuuluu asiakkaan lähityöntekijänä toimiminen, osallistuminen yhteisökuntoutukseen, arjen tukeen, ja oman erityisen osaamisen tuominen perheiden kanssa tehtävään työhön. Työ on sekä päihdekuntoutusta että varhaisen vuorovaikutuksen tukemista ja arviointia. Työhön kuuluu myös liikkumista asiakkaiden kanssa asiointikäynneillä.

Tarjoamme monimuotoisen ja haasteellisen työn, toimivan työyhteisön ja mahdollisuuden oppia uudenlaista työotetta.

Hakemuksen ansioluetteloineen pyydämme lähettämään sähköpostilla 10.8.2021 mennessä osoitteeseen katja.tarkiainen@kuopionensikoti.fi tai postitse osoitteeseen Ensikoti Pihla, Kiekkotie 2, 70200 Kuopio. Emme palauta hakemuksia. Lisätiedot ensikodin johtaja, sij. Katja Tarkiainen, p. 044 3697206 3.8.2021 klo 10-12 ja 5.8.2021 klo 10-12