Hei sinä alle 30-vuotias työtä vailla oleva nuori, tule meille järjestösihteeriksi!

Kuopion ensikotiyhdistys ry on yleishyödyllinen järjestö, joka tukee vauva- ja lapsiperheitä hyvän arjen turvaamisessa. Olemme toimineet lasten ja perheiden hyvinvoinnin tukena vuodesta 1946. Teemme monipuolista työtä Kuopion ja Pohjois-Savon alueella, tiiviissä yhteistyössä kuntien kanssa. Yhdistyksen palveluksessa on 26 työntekijää. Ammattilaisten lisäksi työssämme on mukana joukko koulutettuja, tehtäviinsä sitoutuneita vapaaehtoisia. Yhdistys on Ensi- ja turvakotien liiton jäsenjärjestö.

Yhdistyksessä on avoinna JÄRJESTÖSIHTEERIN määräaikainen tehtävä.

Järjestösihteerin tehtäviä ovat yleiset toimistotehtävät, jäsenasiat, yhdistyksen viestintään osallistuminen ja muut mahdolliset yleishallinnon tehtävät.

Toivomme, että sinulla on tehtävän hoitamista tukevaa koulutusta tai kokemusta. Arvostamme viestinnän / sosiaalisen median osaamista. Koulutuksesi mukaan voimme painottaa tehtävän eri alueita (esim. taloushallinto).

Koet tärkeänä lasten ja perheiden tukemisen, ja haluat omalla työpanoksellasi auttaa meitä perustehtävässämme. Järjestösihteerin tehtävässä tarvitaan huolellisuutta ja halua olla vuorovaikutuksessa toisten kanssa.

Järjestösihteerin tehtävä rahoitetaan STEAn Paikka auki -avustusohjelman kautta. Tehtävään tulee palkata alle 30-vuotias, työelämän ulkopuolella oleva nuori. Järjestösihteerille nimetään mentori, joka tukee työn aloittamisessa ja joka tukee palkattavaa nuorta työsuhteen ajan. Noudatamme yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta, G20.

Hae rohkeasti! Tehtävä täytetään heti, kun sopiva henkilö löytyy.

Lisätietoja tehtävästä: toiminnanjohtaja Pirjo Pehkonen, puh. 044 369 7220 (jos en pysty vastamaan, voit jättää vastaajaan soittopyynnön) tai pirjo.pehkonen@kuopionensikoti.fi

Hakemukset sähköpostiin pirjo.pehkonen@kuopionensikoti.fi

Lisätietoja avustusohjelmasta: www.paikka-auki.fi Lisätietoja yhdistyksestä: www.kuopionensikoti.fi; Facebook: Kuopionensikotiyhdistys; Instagram: kuopion_ensikotiyhdistys