”Pelko, se oli pahinta.”

”Elina”

Suomessa joka toinen nainen on kokenut parisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa. Väkivaltaisessa suhteessa pelko on aina läsnä. Myös jouluaattona.

Meillä on unelma: lopettaa lähisuhdeväkivalta kokonaan Suomesta. Jotta jokainen olisi turvassa! Emme kuitenkaan pysty tähän yksin. Liity nyt Ensi- ja turvakotien liiton kuukausilahjoittajaksi ja tule tekemään unelmasta totta. Lahjoittajana voit kulkea väkivaltaa kokeneiden rinnalla.

Lahjoittamalla autat laajentamaan väkivaltaa kokeneiden chatin aukioloaikoja, jotta voimme tavoittaa yhä useamman apua tarvitsevan, myös jouluna. Autat työtämme lähisuhdeväkivaltaa vastaan ja annat tukea ja apua vaikeuksissa oleville perheille: ruoka-apua, joululahjoja lapsille sekä virkistysleirejä.

Kyllä, liityn kuukausilahjoittajaksi!

Lähetämme sähköpostitse ohjeet, joiden avulla voit käynnistää e-laskutuksen verkkopankissasi. Mikäli et tilaa e-laskua, lähetämme sähköpostilaskun, jonka voit muuttaa e-laskuksi. Lue lisää lahjoittamisesta ja lahjoitusvarojen käytöstä täältä.