Yhdistyksemme työntekijät ovat mukana
valtakunnallisessa chat-auttamisessa
Apua verkossa

Lisäys 28.4.2020: PERHETUVAN avoin kohtaamispaikkatoiminta on suljettu toistaiseksi koronavirustilanteen johdosta.

Lisäys 3.4.2020: Jos haluat osoittaa kauttamme taloudellista tukea tai ruoka-apua päijät-hämäläisille perheille, otathan yhteyttä vapaaehtoiskoordinaattoriimme Anna-Maria Sipposeen, puh. 044 500 0604 tai sähköposti anna-maria.sipponen@letk.fi

Päivitys 3.4.2020: Valitettavasi näissä poikkeusoloissa emme pääsääntöisesti pysty vastaanottamaan vaate- tai tavaralahjoituksia. Poikkeusolojen jälkeen otamme jälleen ilolla vastaan myös vaate- ja tavaralahjoituksia.

Lisäys 23.3.2020: Koronaviruksen aiheuttamaan poikkeustilanteeseen liittyvät rajoitteet ja muutokset saattavat lisätä avun ja tuen tarvetta perheissä. Lahden ensi- ja turvakoti ry:n eri avopalvelutyömuodot tarjoavat keskusteluapua puhelimitse. Yhteystiedot löytyvät täältä  kotisivuiltamme, alempana suora linkki yhteystietoihin.

Tavanomaisen toiminnan lisäksi avaamme päivystävän puhelimen tiistaisin ja torstaisin klo 13-15. Tarjoamme mahdollisuuden keskusteluun avopalvelutyöntekijöidemme kanssa perheen hyvinvointiin liittyvistä huolista. Keskustelut ovat luottamuksellisia.
Soittaa voit numeroihin 050 345 4793 ja 050 561 4132

Haluamme tässä poikkeustilanteessa tarjota apuamme ja tukeamme kaikille sitä tarvitseville niillä keinoin, jotka suinkin ovat mahdollisia. Toimintamme jatkuu poikkeusjärjestelyin. Niistä lisätietoa saat suoraan eri työmuodoistamme (yhteystiedot).

Apua ja tukea tarvitessasi ota aina ensin yhteyttä puhelimitse tai sähköpostilla.

Ryhmien kokoontumiset olemme peruneet toistaiseksi. Tarjoamme apua yksilö- ja perhekohtaisesti. Suosimme nyt erityisesti etäyhteyksien käyttämistä.

Tämä kaikki yhteiseksi parhaaksi. Kaikilla meillä on oikeus turvalliseen kotiin ja perhe-elämään myös näissä poikkeusolosuhteissa.

Perhetuvan avoin toiminta ja tilojen vuokraus keskeytetty toistaiseksi.

Huomioithan chat-palvelut: Apua verkossa