AJANKOHTAISTA 14.1.2020 >> HAEMME ENSIKODILLE SIISTIJÄÄ
(TE-Palvelujen sivuilla)

Haemme Ensikodille siistijää toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Edellytämme laitoshuoltajan tutkintoa. Tehtävään valittavalla tulee olla halukkuutta toimia vauvaperheiden parissa sekä lämminhenkinen ja asiakasta kunnioittava työote.

Työtehtäviisi kuuluvat monipuoliset siivouspalvelujen tehtävät. Voit organisoida työtehtäväsi ja huolehtia itsenäisesti Ensikodin yleisten tilojen siisteydestä ja pyykkihuollosta sekä osallistua tarvittaessa monipuolisesti talon arkisiin askareisiin. Ensikodilla ylläpidämme kodinomaista arkea, joten tehtäviisi sisältyy myös asiakkaiden ohjeistamista huoneidensa siistimiseen ja pyykkihuoltoon liittyen. Osana työtiimiämme olet luomassa viihtyisiä tiloja asiakkaillemme ja näin vaikuttamassa heidän arkeensa ja hyvinvointiinsa Ensikodilla.

Toivomme sinulta ystävällisyyttä, huumorintajua ja auttavaista asennetta. Arvostamme oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta, aktiivista keskustelua sekä rohkeutta kehittää omaa työtäsi yhdessä tiimin kanssa. Jos et pelkää tarttua toimeen ja nautit itsenäisestä työstä, kuitenkin osana moniammatillista työryhmäämme, hae ja tule mukaan luomaan asiakkaillemme parempaa elämänlaatua puhtauden kautta.

Toivomme sinun myös sijaistavan Ensikodin emäntää tarvittaessa. Tällöin huolehdit mm. lounaan ja päivällisen valmistamisesta erikoisruokavaliot huomioiden.

Palkkaus ja työaika määrittyvät Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti. Toimen täyttämisessä noudatetaan 6 kk:n koeaikaa. Tehtävään valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Alkuperäiset tutkintotodistukset tulee esittää haastattelussa. Työsuhteen alkaessa edellytetään hygieniapassia.

Yhdistyksen työntekijöillä on käytössään kattava työterveyshuolto sekä työhyvinvointia edesauttavat kulttuuri/liikuntasetelit.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa sähköisesti 28.1.2020 mennessä toimisto@letk.fi
Lisätiedot: Ensikodin johtaja Sirpa Lampinen, p. 050 309 0911, sirpa.lampinen@letk.fi

Työpaikan osoite: Ensikoti, Mustamäenkatu 74, 15610 Lahti  (Ensikoti)
Palkkaus: G18C