Perhe- ja kriisityöntekijä yötyöhön, TURVAKOTI, LAHTI

Haemme yhtä (1) perhe- ja kriisityöntekijää Lahden ensi- ja turvakoti ry:n Turvakodin työryhmään. Työ on yötyötä sisältäen viikonloppuja ja pyhiä. Työ sisältää myös kodinhoidollisia tehtäviä.

Turvakoti on valtion rahoituksella toimiva, yhdistyksen ylläpitämä viisipaikkainen ympärivuorokautinen akuutin kriisityön yksikkö, joka tarjoaa turvaa ja ammatillista apua lähisuhdeväkivaltaa kohdanneille ja sen uhan alla eläville ikään ja sukupuoleen katsomatta. Työryhmään kuuluu neljä 2-vuorotyötä tekevää ja kaksi yötyötä tekevää perhe- ja kriisityöntekijää, emäntä ja turvakodin johtaja.

Pätevyysvaatimuksena on sosiaali- ja terveydenhuollon AMK-tutkinto. Arvostamme perehtyneisyyttä ja työkokemusta lähisuhdeväkivalta- ja kriisityöstä. Tehtävässä edellytetään hyviä vuorovaikutustaitoja, paineensietokykyä ja dokumentointitaitoja. Eduksi katsomme kokemuksen yötyöstä sekä yksintyöskentelystä.

Palkkaus ja työaika määrittyvät Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti. Toimen täyttämisessä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa. Tehtävään valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan sekä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Alkuperäiset tutkintotodistukset tulee esittää haastattelussa. Työsuhteen alkaessa edellytetään voimassaolevaa hygieniapassia.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa sähköisesti 28.10.2018 mennessä: toimisto@letk.fi Haastattelut pidetään 6.11.2018.

Lisätietoja turvakodin johtajalta sähköpostitse: sirpa.knaappila@letk.fi
Puhelimitse parhaiten arkisin klo 14- 16, puh. 044 357 8560.