Oletko Sinä etsimämme henkilö?

Lapin ensi- ja turvakoti ry on kansalais- ja lastensuojelujärjestö, joka tuottaa ja kehittää järjestölähtöisiä palveluja. Yhdistyksen toiminnan erityisosaamisen painopisteet ovat vaativa vauvaperhetyö, vauvalähtöinen päihdekuntoutus, perhe- ja lähisuhdeväkivalta ja turvallisuustyö sekä lapsiperheiden avopalvelu. Ammatillisen työn rinnalla on vertaisuuteen ja vapaaehtoisuuteen perustuvaa toimintaa. Kumppanuuksien ja verkostojen kautta yhdistys tekee työtä alueellisen hyvinvoinnin ja turvallisuuden rakentamiseksi. Yhdistyksemme palveluksessa on noin 50 ammattitaitoista työntekijää ja monialaista toimintaamme rahoittavat mm. STEA, THL ja hyvinvointialueet.

Lapin ensi- ja turvakoti ry:n toiminnanjohtaja vastaa yhdistyksen toiminnasta, taloudesta ja hallinnosta. Hän pääsee kehittämään yhdistyksen työtä, viestintää ja vaikuttamistyötä. Toiminnanjohtaja vastaa myös prosessien kehittämisestä yhdessä tiimien kanssa. Työ on haastavaa ja monipuolista – toiminnanjohtajan työn tukena on yhdistyksen hallitus ja vastuutiimit. Yhdistys on Ensi- ja turvakotien liiton jäsen, joten tehtävässä saa tukea myös Ensi- ja turvakotien liiton keskusjärjestöltä ja jäsenyhdistysten toiminnanjohtajaverkostolta. Toiminnanjohtajan ja yhdistyksen keskeisinä yhteistyökumppaneina toimivat lisäksi hyvinvointialueet.

Edellytämme toiminnanjohtajalta soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa tai vastaavaa sekä riittävää työ- ja johtamiskokemusta. Lisäksi edellytämme päätöksentekokykyä, sujuvaa viestintää ja erinomaisia vuorovaikutustaitoja sekä taloushallinnon ja hankeosaamisen tietämystä. Odotamme innostunutta, kehittämislähtöistä ja itsenäistä työotetta. Arvostamme järjestötoiminnan osaamista sekä monipuolista sosiaali- ja terveysalan tuntemusta ja verkostoja.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkkauksen, hyvän työterveyshuollon, työhyvinvointia edesauttavat liikunta/kulttuuriedut, kehittämiseen kannustavan ilmapiirin ja mukavan työyhteisön.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi, cv ja palkkatoiveesi 19.11.2023 mennessä: sari.niemela@lapinentu.fi tai postitse osoitteeseen Sari Niemelä, Lapin ensi- ja turvakoti ry, Lähteentie 5, 96400 Rovaniemi. Huomaathan, että sähköposti ei ole salattu. Aikaisemmin tehtävää hakeneiden hakemukset otetaan huomioon.

Lapissa on turvallista asua, elää ja kasvattaa perhettään ja kaikki hyvän elämän eväät ovat lähellämme. Täältä löydät henkeäsalpaavan luonnon sekä urbaanin elämän sykkeen.  Rovaniemeltä on loistavat liikenneyhteydet ympäri Eurooppaa.  Vapaa-ajan mahdollisuudet ovat monipuoliset ja voit nauttia vuodenaikojen tuomasta vaihtelusta: yöttömästä yöstä sekä lumisesta talvesta loistokkaiden revontulien alla. Lapissa on helppo vaihtaa vapaalle työn vastapainoksi. Täällä on tilaa hengittää.

Voit kysyä lisätietoja ajalla:
torstaina 2.11.2023 klo 15-17,
perjantaina 10.11.2023 klo 15-17
maanantaina 13.11.2023 klo 15-17

hallituksen puheenjohtaja Helena Tiuraniemi puh. 040 310 1295, varapuheenjohtaja Terhi Heikkilä puh. 050 475 3315 ja
talouspäällikkö Sari Niemelä puh. 040 125 3277.

Haastattelut järjestetään viikolla 48 ja 49.