Arjessa kohtaamme  epävarmuutta ja pulmia, joihin tarvitaan ulkopuolista apua. Olemme kevään aikana laajentaneet verkkopalvelujamme ja niiden ajantasaisen saavutettavuuden löydät näiltä sivuilta.

Keskustelu- ja ajanvarauspuhelin on avoinna arkisin klo 8-18. p. 040 631 0122 ja kotisivujemme chat palvelee arkisin kello 9-15.

Turvakoti on auki 24/7. Voit soittaa suoraan turvakotiin tarvitessasi apua lähisuhdeväkivaltaan tai sen uhkaan. Puh: 040 584 0021. Ensikoti Talvikki ja Ensituki  jatkavat toimintaansa mahdollisimman normaalisti. Laitosyksiköihin vierailuja on rajoitettu siten, että ainoastaan asiakkaan lapset ja puoliso tai lapsen toinen vanhempi voivat vierailla etukäteen sovitusti. Kannustamme läheisiä pitämään yhteyttä etäyhteyksin.

Matalan kynnyksen avopalvelut

Käytössäsi on laajennetut palvelut chatissa. Tarjolla olevat chatit näet chat-ikkunassa sivun alalaidassa.

Avopalveluyksikkö Tuulia toimii normaalisti ja hyödyntää laajennetusti etäyhteyksiä toiminnassaan.

Vauva- ja pikkulapsiperheiden avopalvelu auttaa edelleen. Yhteyttä voit ottaa puhelimitse ja chatissa. Palveluohjausta saa läpi kesän. Erityisesti vauvan  uniasioissa voit kysyä neuvoa valtakunnallisessa Vauvaperheiden chatissa osoitteessa ensijaturvakotienliitto.fi.  Uni-ryhmät jatkuvat syksyllä.

Kriisikeskus ja Lähisuhde- ja väkivaltatyön avopalvelu auttavat sinua arkisin. Ajanvaraus puhelimitse ja tapaamiset järjestetään paikan päällä Ruokasenkadulla tai etäyhteyksin sekä puhelimitse.

Vertaisvoimaa vanhemmille -hanke  Seuraavat Vertaisvoimaa vanhemmille -ryhmät alkavat syksyllä.

Matalan kynnyksen avopalveluissa ilmoitetut ryhmät toteutuvat normaalisti.

Ole rohkeasti yhteydessä meihin! Pidetään huolta itsestä ja toisistamme!