Vauvapysäkki -ryhmä on suunnattu raskaana oleville äideille, joiden laskettu aika on heinä-syyskuussa 2021.

Ryhmässä keskustellaan mm. raskausaikaan, äitiyteen, omaan jaksamiseen ja talouteen liittyvistä asioista. Ryhmästä saat tietoa stressistä ja sen tunnistamisesta, vertaistukea sekä erilaisia keinoja  stressin säätelyyn ja oman hyvinvoinnin lisäämiseen.  Vauvapysäkki -ryhmän yhteistyökumppanina toimii Lapin Martat. Ryhmätapaamisia yhdessä Marttojen kanssa on 3, joista yhdellä kerralla opetellaan valmistamaan vauvan ruokaa.

• Ryhmä on maksuton ja siihen ilmoittaudutaan etukäteen 9.4.2021 mennessä
  • Ryhmä kokoontuu 10 kertaa keskiviikkoisin 21.4.-23.6.2021 klo 17-19.30. Lisäksi syksyllä 2 kokoontumista
  • Ryhmä kokoontuu Rovaniemellä Lapin ensi- ja turvakodin tiloissa,
    Lähteentie 5
  • Ennen ryhmää toteutetaan haastattelu ja ryhmään otetaan 4-6 odottavaa äitiä

Lisätietoa Vauvapysäkki -ryhmästä ja video- ja podcast – sarja stressistä vauvaperheen näkökulmasta: Vauvapysäkki stressin hallintaan.

Vauvapysäkki -ryhmä on osa Stressistä säätelyyn -hankkeen toimintaa. Voit tulostaa esitteen itellesi: Stressistä säätelyyn esite

Ilmoittautuminen ja lisätietoa:
maritta.seppanen@lapinentu.fi , p. 040 837 3005
(Puhelimitse ke & to klo 8-16.00
Muina aikoina sähköpostilla tai viestillä.)