Ryhmächat löytyy tämän sivun alareunasta, aikataulun ja aiheiden alta (Sivun oikeassa alareunassa  on kahdenkeskinen chat-ikkuna)

Tukea eron jälkeiseen vanhemmuuteen-ryhmächat tarjoaa mahdollisuuden keskustella ryhmässä eron jälkeiseen vanhemmuuteen liittyvistä asioista.

Ryhmächatit muodostavat neljän kerran kokonaisuuden ja jokaisella kerralla on oma teema. Teemat liittyvät yhteistyövanhemmuuteen ja lapsen huomioimiseen erotilanteessa ja eron jälkeisen arjen rakentamisessa.

Ryhmächatissä saat vertaistukea ja arjen selviytymisvinkkejä samassa elämäntilanteessa olevilta. Voit myös kysyä chatissa mukana olevilta ammattilaisilta sinua mietityttävistä asioista. Tukea eron jälkeiseen vanhemmuuteen- ryhmächattiin ei tarvitse erikseen rekisteröityä tai ilmoittautua. Vertaiskeskustelu tapahtuu nimimerkillä.

Voit osallistua kiinnostuksesi mukaan joko yhteen tai kaikkiin ryhmächatteihin.

Ohjeet osallistumiseen:

Chatin ollessa käynnissä pääset mukaan keskusteluun kirjoittamalla viestin oheisen chat-ikkunan alla olevaan kenttään ja painamalla ”enter”. Tämän jälkeen järjestelmä pyytää sinua ilmoittamaan nimimerkin, jolla haluat keskustelussa esiintyä. Voit osallistua ja poistua chatistä missä vaiheessa haluat.

Kevään 2018  ryhmächattien aikataulut ja aiheet:

20.3.2018 klo 17.30 – 18.30   ja

9.4.2018 klo 8.30 – 9.30

Eron tuomat muutokset aikuisen ja lapsen elämässä

Yhteistyövanhemmuus

27.3.2018 klo 17.30 – 18.30 ja

17.4.2018 klo 10.00 – 11.00

Lapsen tunteet ja tarpeet vanhempien erotessa

Vanhemmuus ja lapsen arki

3.4.2018 klo 17.30 – 18.30 ja