Ryhmächat löytyy tämän sivun alareunasta ohjeiden alta.(oikeassa alakulmassa olevan pienen chat-ikkunan kautta voit olla yhteydessä työntekijään kahdenkeskisesti. Päivystysajat näet klikkaamalla chat -ikkunaa)

Tukea eron jälkeiseen vanhemmuuteen-ryhmächat tarjoaa mahdollisuuden keskustella ryhmässä eron jälkeiseen vanhemmuuteen liittyvistä asioista.

Ryhmächatit muodostavat viiden kerran kokonaisuuden ja jokaisella kerralla on oma teema. Teemat liittyvät yhteistyövanhemmuuteen ja lapsen huomioimiseen erotilanteessa ja eron jälkeisen arjen rakentamisessa.

Ryhmächatissä saat vertaistukea ja arjen selviytymisvinkkejä samassa elämäntilanteessa olevilta. Voit myös kysyä chatissa mukana olevilta ammattilaisilta sinua mietityttävistä asioista. Tukea eron jälkeiseen vanhemmuuteen- ryhmächattiin ei tarvitse erikseen rekisteröityä tai ilmoittautua. Vertaiskeskustelu tapahtuu nimimerkillä.

Voit osallistua kiinnostuksesi mukaan joko yhteen tai kaikkiin ryhmächatteihin.

Ryhmächatit kello 15 – 16

17.9.2018   Parisuhde päättyi, miten jatkamme vanhempina?

8.10.2018   Ero tuli, miten nää kaikki tunteet kestää?

29.10.2018   Kuka kuuluu lapsen perheeseen? Uudet suhteet lapsen näkökulmasta.

19.11.2018   Onks pakko puhua, vaikkei haluta? Miten puhun lasten asioista eron jälkeen?

10.12.2018   Montako lahjaa lapselle? Joulu kahdessa kodissa.

Ohjeet osallistumiseen:

Chatin ollessa käynnissä pääset mukaan keskusteluun kirjoittamalla viestin oheisen chat-ikkunan alla olevaan kenttään ja painamalla ”enter”. Tämän jälkeen järjestelmä pyytää sinua ilmoittamaan nimimerkin, jolla haluat keskustelussa esiintyä. Voit osallistua ja poistua chatistä missä vaiheessa tahansa.