19.11.2018 15.00-16.00 https://ensijaturvakotienliitto.fi/lapinensijaturvakoti/palvelut/verkkoauttaminen/tukea-erovanhemmuuteen-chat/

Tukea eron jälkeiseen vanhemmuuteen-ryhmächat tarjoaa mahdollisuuden keskustella ryhmässä eron jälkeiseen vanhemmuuteen liittyvistä asioista.

Ryhmächatin aiheena tällä kertaa on  Onks pakko puhua, vaikkei haluta? Miten puhun lasten asioista eron jälkeen? Ryhmächatit muodostavat viiden kerran kokonaisuuden ja jokaisella kerralla on oma teema. Teemat liittyvät yhteistyövanhemmuuteen ja lapsen huomioimiseen erotilanteessa ja eron jälkeisen arjen rakentamisessa.

Ryhmächatissä saat vertaistukea ja arjen selviytymisvinkkejä samassa elämäntilanteessa olevilta. Voit myös kysyä chatissa mukana olevilta ammattilaisilta sinua mietityttävistä asioista. Tukea eron jälkeiseen vanhemmuuteen- ryhmächattiin ei tarvitse erikseen rekisteröityä tai ilmoittautua. Vertaiskeskustelu tapahtuu nimimerkillä.

Voit osallistua kiinnostuksesi mukaan joko yhteen tai kaikkiin ryhmächatteihin. Ohjeet osallistumiseen saat täältä.

Seuraavien kertojen ajankohdat ja teemat:

10.12.2018   Montako lahjaa lapselle? Joulu kahdessa kodissa.