Muutoksia Oulun ensi- ja turvakodin ryhmiin!

Koronavirustilanne muuttuu Pohjois-Pohjanmaalla, jonka vuoksi Oulun ensi- ja turvakoti ry:n yksiköiden järjestämiin ryhmiin tulee muutoksia!

Vauvatalon Odotusten olohuone, Vanhempien voimakahvila ja Hellän kosketuksen voima -ryhmät järjestetään 12.10. alkaen etäyhteydellä Teams-sovelluksen kautta. Etäryhmät ovat voimassa toistaiseksi ja todennäköisesti loppuvuoden 2020. Katso lisää: Vauvatalon palvelut marras-joulukuussa 2020.

Tiistai-ryhmä jatkaa supistetuin ryhmin: Ryhmä tarkoitettu lähisuhdeväkivaltaa tai sen uhkaa kokeneille aikuisille. Tiistai-ryhmä kokoontuu parittomina viikkoina Turvakodin ohjaajien vetämänä. Ryhmän osallistujamäärä tulee olemaan rajallinen, joten ilmoitathan osallistumisestasi Turvakodin WhatsAppiin viimeistään ryhmäpäivänä klo 16 mennessä: 0400-581606. Toistaiseksi koronavirustilanteen vuoksi lastenhoitoa ei voida järjestää ryhmän ajaksi.

Miinat-vertaistukiryhmä parisuhteessaan väkivaltaa kokeneille vanhoillis-lestadiolaisille naisille. Ryhmä kokoontuu toistaiseksi etäyhteydellä. Ole yhteydessä ennen ryhmään osallistumista: Riitta Pohjoisvirta, 040-7411 284, riitta.pohjoisvirta@oetk.fi.

Isosiskot-vertaistukiryhmä on tarkoitettu 60 vuotta täyttäneille naisille, jotka ovat kokeneet läheisissä suhteissaan väkivaltaa tai sen uhkaa. Ryhmän tilanne ja jatko on nyt korona-aikaan auki. Ryhmästä kiinnostuneet voivat olla yhteydessä ryhmän vetäjään: Maria / 040-8421800

Erovertaiskahvila kokoontuu etäyhteydellä 3.12 klo 17.30-19. Tapahtumalinkin löytää Oulun ensi- ja turvakodin Facebook-tapahtumista.