22.4.2021 17.30 - 19.00

Erovertaiskahvila on tarkoitettu eronneille ja eroa pohtiville vanhemmille. Kahvilassa voi jutella toisten isien ja äitien kanssa eroon, lapsiin ja vanhemmuuteen liittyvistä asioista. Olet tervetullut riippumatta siitä, onko erosta on kulunut jo useampia vuosia vai oletko parhaillaan pohtimassa mahdollista eroa.

Kahvilan järjestäjinä toimivat vapaaehtoiset, itsekin eron kokeneet vanhemmat.

Erovertaiskahvila järjestetään toistaiseksi etäyhteydellä (Teams).  Ilmoittaudu mukaan viimeistään kahvilaa edeltävänä päivänä sähköpostitse osoitteeseen eroneuvo.oulu@oetk.fi. Lähetämme sinulle osallistumislinkin.

Saadun asiakaspalautteen mukaan kahvilassa oli luottamuksellinen ja hyvä ilmapiiri. Vastaajat saivat tietoa yhteistyövanhemmuudesta ja kokivat hyvänä, kun sai puhua omasta tilanteesta. Osallistujat kertoivat saaneensa varmuutta omaan vanhemmuuteensa. Osallistuminen antoi myös toivoa omaan selviytymiseen. Palautteen antajista kaikki suosittelisivat osallistumista muille, koska “on hyvä puhua samassa tilanteessa olevien kanssa, on mukava tunnelma ja kuunteleva ilmapiiri.”