24.–26.9.2021 Lomakoti Onnela, Haukipudas

Lapsen kaksi kotia -kurssieronneille vanhemmille ja heidän lapsilleen pe 24.9-su 26.9.2021. Paikka: Lomakoti Onnela, Haukipudas

Lapsille on tärkeää nähdä, että vanhemmat voivat keskustella ja sopia lapsen asioista yhdessä eron jälkeen. Lapsen kahden kodin arjessa voi olla paljon neuvoteltavaa ja vanhempien yhteistyössä voi joskus olla kitkaa ja pulmia.

Lapsen kahden kodin kurssilla vanhemmat pääsevät yhdessä muiden vanhempien kanssa jakamaan kokemuksiaanvanhemmuudesta eron jälkeen ja miten lasten asioiden hoitaminen on järjestetty. Vanhemmat saavat voivavaroja itselleen, lisätietoa lapsen huomioimisesta sekä vinkkejä toimivan yhteistyön toteuttamiseksi.Lapsille on kurssin aikana omaa ohjelmaa. Lapset saavat turvallisenammattilaisen avulla jakaa kokemuksiaan ja tunteitaan kahden kodin elämästä. Kurssiin sisältyy myös virkistäytymistä ja rentoutumista

Kenelle:Kurssi on tarkoitettu molemmille vanhemmille sekä perheen lapsille
Hinta: 60€ / aikuinen ja 30€ / lapsi. Hinta pitää sisällään kurssin ohjelman ja täysihoidon(majoitus ja ateriat). Matkakuluista kurssipaikalle vastaavat perheet itse.

Kurssi alkaa perjantaina kello 18 ja päättyy sunnuntaina kello 13 . Kurssin voi perua kuluitta 7 vrk ennen kurssin ajankohtaa.

Ilmoittautuminen 2.9. mennessä: https://link.webropol.com/s/2kotia2021

Kurssille mahtuu mukaan 4 perhettä. Vahvistusviesti lähetetään 3.9. sähköpostilla.

Kurssin järjestävät yhteistyössä Ensi-ja turvakotien liitto ja Oulun ensi-ja turvakoti.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset myös: sirpa.huotari@oetk.fi/0405144000 ja paivi.hietanen@etkl.fi/0504385290

Tulostettava ja jaettava esite.