26.8.2019 16.00-18.00 Oetk ry:n Myllytullin toimipiste Puusepänkatu 4 A, 2.kerros

Vapaaehtoiset ovat tärkeä osa yhdistystä. Toimintaan voi osallistua omien aikataulujen mukaan – välillä enemmän, välillä vähemmän. Vapaaehtoisena saat iloa, merkityksellisen vapaaehtoistehtävän, vaikutusmahdollisuuksia ja mukavan porukan, johon kuulua. Meillä vapaaehtoisena ei tarvitse valmiiksi osata kaikkea. Halu auttaa, positiivinen asenne ja iloinen mieli vievät pitkälle.

Järjestämme seuraavan vapaaehtoistyön kurssin ma 26.8.2019 klo 16-20 osoitteessa Puusepänkatu 4 A. (Myllytullissa) Kurssilla kerromme yhdistyksen toiminnasta ja vapaaehtoistyöstä ja mietimme yhdessä, millainen vapaaehtoistehtävä sopisi juuri sinulle. Etsimme vapaaehtoisia mm. lastenhoitotehtäviin, avuksi tapahtumien järjestämiseen sekä tueksi perheen erotilanteissa.

Ilmoittautumiset koulutukseen 18.8.2019 mennessä sähköpostilla vapaaehtoiset@oetk.fi tai puhelimitse 0401591170/Sirpa. Kerro ilmoittautumisen yhteydessä omat yhteystietosi ja millaisesta vapaaehtoistoiminnasta olet kiinnostunut. Tarjoilujen vuoksi, kerrothan myös mahdollisesta ruokavaliosta/allergioista.