7.–8.11.2019 Oulu, Sokos Hotel Arina, Pakkahuoneenkatu 16

Tervetuloa Vauvafoorumiin 2019 kuuntelemaan, innostumaan ja saamaan tietoa siitä kuinka merkityksellisiä rakastavat ihmissuhteet ovat vauvalle ja miten tukea vanhempia, joille läheisen suhteen luominen vauvaan on vaikeaa. Sukupolvelta toiselle siirtyvät huonot mallit on mahdollista katkaista.

Vauvafoorumissa on puhujina mm. ”rakkausprofessori” Kaarina Määttä, varhaisen vuorovaikutuksen psykoterapeutti Saara Salo, Finnbrain-tutkija Hanna Ahrnberg sekä kirjailija & psykoanalyytikko Harri Virtanen.

Jo kolmas Vauvafoorumi kokoaa vauvaperheitä työssään kohtaavat sosiaali- ja terveysalan ammattilaiset yhteen uusien näkökulmien, tuoreiden tutkimustulosten ja verkostoitumisen merkeissä. Suuren suosion saanut Vauvafoorumi järjestetään tänä vuonna Oulussa, Sokos hotelli Arinassa. Järjestäjinä toimivat Ensi- ja turvakotien liitto sekä Oulun ensi- ja turvakoti ry.

Käythän ilmoittautumassa ja hyödyntämässä huippuedullista Early bird -hintaamme: 120€/2päivää!

Ohjelman ja ilmoittautumisen löydät

www.ensijaturvakotienliitto.fi/vauvafoorumi