21.1.2023 Koulutuskeskus Sopukka, UusiPorvoontie 482, Sipoo

Hei 16-28 -vuotias nuori! Haluaisitko sä toimia väkivaltaa vastaan? Jos olet itse kokenut turvattomuutta, lähisuhdeväkivaltaa tai muuten huolestunut sen yleisyydestä – ideoitasi kaivataan! Tapahtuma on avoin kaikille jo kehittäjänuoritoiminnassa oleville sekä uusille kehittämisestä kiinnostuneille nuorille! Tapahtuma järjestetään Sipoon Sopukassa 21.1.2023 (20-22.1).

Tapahtumassa kehitetään yhdessä nuorten ja väkivaltatyöntekijöiden kanssa toimintaa, jonka avulla nuorille kerrotaan turvallisista ihmissuhteista ja lähisuhdeväkivallasta tapahtumissa ja festareilla.

Tapahtumaan mahtuu 20 nuorta ja sen ajankohta on lauantaina 21.1 klo 10-17.00. Pitkänmatkalaisille ja muille halukkaille järjestetään majoitus ja iltaohjelmaa pe-su. Ennen lauantain iltaohjelmaa sinulla on mahdollisuus viettää vapaa-aikaa Helsingissä kauppakeskus Itiksessä. Voit itse päättää haluatko osallistua vain tapahtumaan lauantaina vai viettää muiden kehittäjänuorten ja työntekijöiden kanssa viikonlopun.

Tapahtuma on osallistujille maksuton ja Ensi- ja turvakotien liitto kustantaa osallistujien matkat ja majoituksen.

Lisätiedot ja ilmoittautumisethttps://ensijaturvakotienliitto.fi/tapahtumat/nuoret-vakivaltaa-vastaan-ideointipaivat/