Haluatko tehdä merkityksellistä työtä vauvaperheiden parissa?

Tampereen ensi- ja turvakoti ry hakee ensikodille vauvaperhetyöntekijää toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen alkaen 1.3.2022. Työajat sijoittuvat pääsääntöisesti klo 7-21, mutta työ saattaa sisältää myös yötyötä. Meillä on käytössä autonominen listasuunnittelu.

Ensikoti on ympärivuorokautinen kodinomainen laitosyksikkö, joka tarjoaa intensiivistä tukea vauvaperheille. Tampereen Ensikoti sijaitsee Petsamon kaupunginosassa. Kevään 2022 aikana ensikoti laajenee. Tällöin voimme tarjota paikan seitsemälle perheelle. Osana työryhmää vastaat suunnitelmallisesta asiakastyöstä, asiakkaiden ohjauksesta ja neuvonnasta, ryhmätoiminnasta ja yhteisötyöskentelystä.

Toivomme sinulta sosiaali- tai terveydenhuollon korkeakoulututkintoa (817/2015, 559/1994, 598/2015) sekä perehtyneisyyttä vauvaperhetyöhön.

Palkkaus ja työaika määrittyvät Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti. Toimen täyttämisessä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa. Tehtävään valittavan on esitettävä lain 504/2002 mukainen rikosrekisteriote. Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 1227/2016 48 §:n mukaista rokotussuojaa. Alkuperäiset tutkintotodistukset tulee esittää haastattelussa.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa 21.1.2022 klo 16 mennessä palvelupäällikkö Jaana Vaittiselle sähköisesti jaana.vaittinen@tetuko.fi.  Haastattelut pidetään 28.1.2022. Haastatteluihin kutsumisesta ilmoitetaan sähköpostitse.

Lisätietoja antaa vastaava sosiaalityöntekijä Paula Malaska puh. 050-4700 749,  paula.malaska@tetuko.fi