Haluatko päästä mukaan tärkeään ja antoisaan vapaaehtoistoimintaan?

Vapaaehtoisdoulatoiminnan koulutus järjestetään la-su 14.-15.11.2020. Molempina päivinä kokoonnutaan klo 08:30-16:30. Samalla viikolla järjestetään lisäksi infoilta, jossa kerrotaan yhdistyksen vapaaehtoistoiminnan periaatteista. Sen ajankohta tarkentuu myöhemmin. Kouluttajina toimivat Ensikodin työntekijät.

Tampereen ensi- ja turvakoti ry:n kouluttama vapaaehtoisdoula on synnytystukihenkilö, joka tarjoaa läsnäoloaan erityistä tukea tarvitseville synnyttäjille ja perheille. Vapaaehtoisdoula voi olla mukana raskauden eri vaiheissa ja/tai synnytyksessä, synnyttäjän ja perheen toiveita ja tarpeita kuullen ja kunnioittaen. Erityistä osaamista aiheen tiimoilta ei vaadita. Vapaaehtoisdoulalta edellytetään sitoutumista toimintaan.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus 2.11. mennessä osoitteeseen jaana.vaittinen@tetuko.fi.

Kerro hakemuksessa, miksi olet kiinnostunut koulutuksesta ja vapaaehtoistyöstä. Koulutukseen liittyvät haastattelut järjestetään viikolla 44, tämäkin ajankohta tarkentuu myöhemmin.

Lisätietoja koulutuksesta voit kysellä myös sähköpostitse: ensikoti@tetuko.fi.

Lämpimästi tervetuloa mukaan tekemään tärkeää työtä!