tapahtuman mainos

MIKÄMIES! on lauantaina 7.11. klo 12-15 Pyynikinharjulla järjestettävä kaikille avoin ja maksuton tapahtuma. MIKÄMIES! saa miehen äänen kuuluviin rennolla huumorintäyteisellä ja koko perhettä viihdyttävällä tavalla! Tapahtuman järjestää MIKÄMIES!-verkosto ja se on jatkoa perinteiselle Miesten Tampere -tapahtumalle. Järjestäjiä yhdistää yhdistystoiminta ja miesten hyvinvointityö Tampereen ja koko Pirkanmaan alueella.

Tapahtumassa liikutaan Pyynikinharjun alueella rastilta toiselle omassa tahdissa. Lähtöpaikkana toimii Pyynikin näkötorni. Rasteilla on tarjolla monipuolista toimintaa miehille ja heidän perheilleen. Rasteilla puhutaan, syödään, nautitaan luonnosta ja pidetään huolta turvaväleistä. Paikalle toivotaan saavuttavan vain terveenä ja maskien käyttö on sallittua. Kyseessä on koko perheen ulkotapahtuma, joten muistetaan myös sään mukainen pukeutuminen.

Tapahtuma löytyy myös Facebookista!

OHJEITA KÄVIJÄLLE:

– Tulethan tapahtumaan vain terveenä. Jääthän kotiin pienestäkin flunssaoireesta.
– Muista noudattaa turvavälejä (tapahtumassa on myös ”turvavälimiehiä”, jotka muistuttavat kävijöitä asiasta).
– Suosittelemme vahvasti kasvomaskien käyttöä myös kävijöille, vaikka kyseessä onkin ulkotapahtuma. Tarvittaessa kasvomaskin saa käyttöön myös tapahtuman rasteilta.
– Huolehdithan hyvästä käsihygieniasta. Tapahtuman rasteilla on tarjolla käsidesiä.
– Jos kuulut riskiryhmään, käytä omaa harkintaasi tapahtumaan osallistumisessa.

Lisää mukana olevista järjestöistä voi lukea täältä:

Tapahtuma on osa Miesten viikkoa www.miestenviikko.fi
Lisätietoja: www.lahella.fi/mikamies
Kansikuva: Visit Tampere, Laura Vanzo