Petsamokodista vapautuu marraskuun alusta sairaanhoitajan toimen määräaikainen sijaisuus. Tampereen Petsamossa sijaitseva kotimme tarjoaa sekä hoiva-ja asumispalveluita 14-paikkaisessa ryhmäkodissa ja 22-paikkaisessa palvelutalossa että päivätoimintapalveluita tamperelaisille ikäihmisille.

Haettavana on sairaanhoitajan määräaikaisen toimen sijaisuus ajalle  2.11.2020-31.12.2021. Valittavan sairaanhoitajan toimenkuvaan kuuluu työtehtävät pääsääntöisesti palvelutalossa. Työtehtäviä tehdään yhteistyössä vastaavan sairaanhoitajan kanssa. Työ tapahtuu pääosin kaksivuorotyönä kaikkina viikonpäivinä.

Edellytämme sairaanhoitajan koulutusta ja soveltuvuutta Petsamokodin asumispalveluiden sairaanhoitajan työhön. Edellytämme, että sinulla on voimassa oleva LOVE, EA1 ja hygieniapassi. Arvostamme työkokemusta ikäihmisten hoitamisesta, sujuvia atk-taitoja (mm. Pegasos, RAI), joustavaa työotetta, halua oppia uutta ja hyviä työyhteisötaitoja.
Tarjoamme monipuolisen, ihmisläheisen ja hyvää ammattitaitoa vaativan työn kodinomaisessa yksikössä.

Palkkaus ja työaika määrittyvät Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimuksen mukaisesti. Tehtävään valittavan on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan. Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48§ edellyttämää rokotussuojaa. Alkuperäiset tutkintotodistukset tulee esittää haastattelussa.

Hakemukset ansioluetteloineen tulee toimittaa sähköisesti ikäihmisten palveluiden esimiehelle, Miia Turkille, miia.turkki@tetuko.fi. Haastattelut pidetään Petsamokodissa, osoitteessa Mutkakatu 38B. Haastatteluihin kutsumisesta ilmoitetaan hakijoille sähköpostitse.

Lue koko ilmoitus TE-palveluiden sivuilla: https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/10438173?lang=fi