Tampereen ensi- ja turvakoti ry on vuonna 1945 perustettu yhdistys, jossa työskentelee lähes sata sosiaali- ja terveysalan ammattilaista. Yhdistyksessä on sekä ikäihmisten että lapsiperheiden avo- ja laitospalveluita.

Etsimme yhdistyksen hallintoon hallinto- ja talousassistenttia. Assistentin työ painottuu taloushallinnon tehtäviin, joten edellytämme vahvaa talousosaamista. Työnkuvaan kuuluu myös monenlaisia hallinnon ja viestinnän tehtäviä. Lopullinen työnkuva muovautuu osaamisesi mukaisesti.

Arvostamme talousalan osaamista, koulutusta ja työkokemusta. Eduksi katsomme yhdistystoiminnan tuntemuksen.

Yhdistyksen hallinnossa toimiminen edellyttää kykyä ja tahtoa tehdä monenlaisia tehtäviä. Työtehtävässä onnistuminen edellyttää kykyä sopeutua nopeastikin muuttuviin tilanteisiin ja innokkuutta olla asiakkaidemme avuksi. Lisäksi omaat hyvät vuorovaikutustaidot ja osaat tarttua toimeen oma-aloitteisesti, mutta myös keskittyä huolellisuutta vaativiin tehtäviin.

Osaat aikatauluttaa oman tekemisen siten, että tehtävät asiat valmistuvat aikataulun mukaisesti. Omaat hyvät tietotekniset taidot ja uusien ohjelmien käyttöönotto sujuu sinulta luontevasti. Sinulla on hyvä suomen kielen suullinen ja kirjallinen taito.

Yhdistyksessä noudatetaan Yksityisen sosiaalipalvelualan työehtosopimusta.

Työhakemukset tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen maria.lansio@tetuko.fi keskiviikkoon 27.10.2021 klo 12 mennessä. Työhaastattelut pidetään marraskuun ensimmäisellä viikolla. Lisätietoja antaa toiminnanjohtaja Maria Länsiö, yhteydenotot mieluiten sähköpostilla maria.lansio@tetuko.fi.