30.11.2020 Teams

Orientaatiopäivässä käydään läpi koulutuksen järjestämisen lähtökohtia, koulutuksen tavoitteita ja kokonaisuutta. Orientaatiopäivässä saat kattavan kuvan siitä, mitä kaikkea koulutus pitää sisällään ja mitä taitoja kouluttajana tarvitset. Orientaatiopäivä on osa kouluttajakoulutusta, joten ilmoittaudu päivään, jos aiot käydä kouluttajakoulutuksen. Koulutus järjestetään mahdollisuuksien mukaan alkukeväästä Sopukassa.

Kouluttajakoulutus antaa työntekijälle valmiudet ja materiaalit kouluttaa kokemusasiantuntijoita yhdistyksessä. Kaikille yhdistysten työntekijöille, jotka työskentelevät kokemusasiantuntijuuden parissa.

Jäsen-
yhdistyksille

Emmi Hela,

9.15 Check in ja tekniikan tarkistus
9.30 Tervetuloa, orientoituminen päivään
10.15 Mitä kokemustoiminta on? Mitä käsitteitä siihen liittyy, mitä tulee ottaa huomioon kokemusasiantuntijoita kouluttaessa? Helena Skogström, freelancer-kouluttaja.
10.45 Tauko
11.00 Kokemusasiantuntijoiden tehtävät ja kokemusasiantuntijakoulutuksen tavoitteet ja sisällöt
12.00 Lounastauko
13.00 Kouluttajan ominaisuudet koulutuksen runkoon peilattuna. Mitä tulee ottaa huomioon? Mitä taitoja tarvitsen kokemusasiantuntijoita kouluttaessa?
13.30 Yhteistä työskentelyä pienryhmissä
14.15 Kahvitauko
14.30 Työskentelyn purku ja ennakkotehtävän ohjeistus
15.00 Päivän yhteinen lopetus
15.30 Päivä päättyy

Orientaatiopäivän ohjelmaan voi tulla tarkennuksia ja muutoksia.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen orientaatiopäivään on päättynyt. Kysy vapaista paikoista Emmiltä, emmi.hela@etkl.fi