8.–9.6.2018 Koulutuskeskus Sopukka, Uusi Porvoontie 482, 01120 Sipoo.

Oletko kertonut avun saamisen kokemuksistasi lehdistöinfoissa tai seminaareissa? Toimitko vertaistukena muille, joilla on tai on ollut vastaavanlainen elämäntilanne kuin sinulla?

Haluaisitko olla kokemusasiantuntijana mukana esimerkiksi palvelujen kehittämisessä, kouluttamisessa, vaikuttamisessa tai vertaistukena toisille? Olisiko mukava verkostoitua muiden kokemusasiantuntijoiden kanssa?

Tule mukaan pohtimaan ja kehittämään kokemusasiantuntijuutta pe-la 8.-9.6.2018 koulutuskeskus Sopukkaan. Päivässä tapaat kokemusasiantuntijoita ja työntekijöitä eri jäsenyhdistyksistä. Luvassa on yhteistä keskustelua, verkostoitumista, työskentelyä kokemusasiantuntijuuteen liittyen ja rentoa yhdessäoloa.

Paikalle voi saapua perjantaina klo 17 jälkeen. Perjantaina majoitutaan ja nautitaan yhdessä illallista klo 19 alkaen. Voit myös saapua vasta lauantaina tai tulla vain yöpymään Sopukkaan perjantaiksi, jos et ehdi illalliselle. Lauantaina vietetään yhdessä koko päivä alkaen klo 9 ja päättyen klo 16.

Jäsen-
yhdistyksille

Emmi Hela, asiantuntija/kansalaistoiminta
emmi.hela@etkl.fi, 040-7248274

Mukaan mahtuu 30 ensimmäisenä ilmoittautunutta.

Perjantai 8.6.
Klo 17 alkaen saapuminen Sopukkaan ja majoittuminen
klo 19 Yhteinen illallinen. Illallisen jälkeen kokemusasiantuntijan puheenvuoro, hiphop-artisti Dilemma kertoo kokemuksistaan ja yhteistyöstä Ensi- ja turvakotien liiton kanssa. Luvassa keskustelua ja rentoa yhdessäoloa.

Lauantai 9.6.
Klo 8-9 Aamiainen Sopukan tapaan
Klo 9-10.30 Tervetuloa! Tutustumista ja perehtymistä
Klo 10.30-11.30 Kokemusasiantuntijan puheenvuoro -Helena Skogström
Klo 11.30-12.30 Lounas
Klo 12.30-14 Ideoidaan ja jaetaan ajatuksia kokemusasiantuntijuudesta -Työskentelyä ryhmissä
Klo 14-14.30 Kahvitauko
Klo 14.30 Voimalausetyöskentelyä ja ajatukset yhteisestä päivästä
Klo 15.45 Loppusanat ja kotia kohti!

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen on päättynyt. Jos tahdot vielä tilaisuuteen mukaan, tiedustele paikkoja Emmi Helalta, emmi.hela@etkl.fi, puh. 040-7248274.