klo 9-16 Ensi- ja turvakotien liitto, Pasila, Asemamiehenkatu 4, 7 krs.

Miten lapsuudessa koetut haavoittavat kokemukset haastavat arkea ja hyvinvointia? Mitä on traumainformoitu kohtaaminen ja työote? Tämä koulutuspäivä on tarkoitettu Ensi- ja turvakotien liiton jäsenyhdistysten ja keskusjärjestön asiantuntijoille.

Kouluttajina toimivat Traumainformoitu sote & ope verkoston aktiivit:

Kati Sarvela on traumainformoidun mallin suomalainen uranuurtaja. Hän on koulutukseltaan hammaslääkäri ja terapeutti (sensomotorinen psykoterapia, hypnoterapia). Hammaslääkärin työnsä ohella hän kouluttaa tietoisuustaitoja, hypnoterapiaa, draamallista kirjoittamista sekä traumainformoitua hoitamista.

Johanna Linner Matikka on perhe-ja lähisuhdeväkivaltatyön asiantuntija, yhteiskuntatieteiden maisteri ja tohtorikoulutettava, Valviran hyväksymä sosiaalityöntekijä, sosionomi (AMK), joogaopettaja (RYT200) sekä sertifioitu TRE®-ohjaaja.

Karoliina Maanmieli on filosofian tohtori, kirjallisuusterapiaohjaaja ja lähihoitaja, jolla on monipuolinen työhistoria kirjallisuusterapian, kirjoittamisen tutkimisen ja mielenterveystyön saroilla.

Jäsen-
yhdistyksille

Johanna Linner Matikka, asiantuntija, lähisuhdeväkivalta
johanna.matikka@etkl.fi