25.4.2022 18.00 - 18.45 Youtube

Nuorten hyvinvointitapahtuma Nyt on nuorten vuoro! Kuuleeks meitä kukaan häh?! järjestetään livestriiminä Youtubessa maanantaina 25.4. klo 18 alkaen.

Tapahtumassa esitellään syksyllä 2021 tehdyn Miten sä voit? -hyvinvointikyselyn tuloksia. Kysely oli suunnattu 10-21-vuotialle ja siihen vastasi jopa 3000 nuorta!

Nyt on nuorten vuoro! tapahtuman tarkoituksena on kertoa kyselyn tuloksista hauskalla ja mielenkiintoisella tavalla: luvassa on somevaikuttajien, asiantuntijoiden ja päättäjien puheenvuoroja ja mikä parasta – nuoret itse ovat keskeisessä roolissa sekä tapahtuman juontajina ja esiintyjinä, myös kaiken tämän suunnittelijoina.

Tapahtuma striimataan Ensi- ja turvakotien liiton, Kasvatus- ja perheneuvonta ry:n ja Barnavårdsföreningenin Youtube-kanavilla. Käy ottamassa tilit seurantaan niin et varmasti missaa striimiä!

Nuorten kyselystä selvisi, että lemmikit ovat yksi isoimmista hyvinvointia lisäävistä tekijöistä.

Toivommekin siis lähetykseen hauskoja tai hassuja videoita lemmikeistä, joten jos kotoasi löytyy joku kuvattava eläin, nappaa siitä max 10 sekunnin pituinen video (vaakatasossa kuvattu) ja lähetä se WhatsAppissa numeroon 050 570 4426 / Hanna Ristimäki.

Kannattaa tulla seuraamaan striimiä 25.4. klo 18 alkaen, sillä juuri Sinun videosi on saattanut päästä mukaan!

Tapahtumaa järjestämässä olevat nuoret äänestävät videoista parhaan, jonka lähettäjä voittaa leffaliput!

Kyselyn ja tapahtuman toteuttavat Ensi- ja turvakotien liitto, Kasper – Kasvatus- ja perheneuvonta ry, Yhden vanhemman Perheiden liitto ry ja Barnavårdsföreningen i Finland rf.

Lisätiedot:

Milja Harju